Medya Emirhan
GAMZE KANDEMİR
Artık adımı ve kim olduğumu biliyorsun... sana 12 saat müsaade. İyice düşün ve beni ara. Unutma, saat 2'den sonra ararsan senin için çok geç olabilir, tabii benim için de.
...
Artık adımı ve kim olduğumu biliyorsun... sana 12 saat müsaade. İyice düşün ve beni ara. Unutma, saat 2'den sonra ararsan senin için çok geç olabilir, tabii benim için de.
...
Artık adımı ve kim olduğumu biliyorsun... sana 12 saat müsaade. İyice düşün ve beni ara. Unutma, saat 2'den sonra ararsan senin için çok geç olabilir, tabii benim için de.
...
Beynimin içinde dönüp duran bu cümle gördüğüm rüyadan sıyrılmama neden oldu. Gözlerimi açarak yataktan fırladığımda, derin bir nefes çektim. Kimin adını biliyordum, kimi tanıyordum... Bana ne için 12 saat müsaade edilmişti... Aramam gereken kişi kimdi. Off, kafayı yememe az kalmıştı! Yani delirmiyor muydum, yoksa bilinç altım bana tuhaf bir oyun mu oynuyordu, bilmiyordum. Yüzüm yağlanmış, üzerimdeki beyaz atlet sarı lekelerle kaplanmış ve saçım, banyodan çıkmışımda fırçalamayı unutmuşum gibi karmakarışıktı. Pijamalarını giymeden yatağa girmeyen ben ne ara bu halde uykuya dalmıştım. Öncesi, eve nasıl gelmiştim ve... Ve bileğime dolağım siyah kravat kimindi?!
Ayrıca kravat sağ bileğime dolanmışken neden sol bileğimde de morarmaya yüz tutan çizgiler vardı?
Ve önemli soru Ceren hangi cehennemdeydi?!
"Gamzee..." İyi insan lafın üstüne mi gelir demeliydim yoksa iti an çomağı hazırla mı, gerçekten bilemedim şimdi. Elime aldığım kravatı yatağın altına sokuşturdum.
"Kızım nerdeydin sen bütün gece boyunca. Ayrıca senin o adamla ne işin vardı, arkandan seslendim ama yetişemedim, senden ne istiyormuş sordun mu, geceyi onunla mı geçirdin yoksa?" Ceren beni şöyle bir süzdükten sonra dağılan saçlarıma, kirlenen beyaz bluzuma ve pis yüzüme baktı, "Yoksa sizin aranızda... Bir şeyler mi oldu?" Gözlerimi devirmeden edemedim.
"Saçmalama Ceren, ayrıca hangi adamdan bahsediyorsun. Ben bütün gece tek başımaydım." Yoksa değil miydim. Sahi, eve nasıl gelmiştim?
"Hangi adamdan bahsedeceğim canım, şu, ayakkabı değiştirir gibi sevgili değiştiren Pelin'in arkadaşından. Adı neydi ya onun... Eren miydi yoksa Ediz miydi, Emrah? Yoksa-"
"Emre?" diyince Ceren bana, hani kim olduğunu bilmiyordun bakışı yolladı.
"Evet Emre de... Sen bu çocuğu nerden tanıyorsun?" Beynim dün geceyi hatırlamaya çalıştı.
Ben Emre Gündoğdu .Bu anlaşmada istediğim tek bir şey var. O da sensin. Eğer bu anlaşmayı kabul edersen kısa süre içinde evleneceğiz ve altı ay gibi bir süre içerisinde anlaşmamızın süresi dolacak. Kabul ediyor musun?
"Tabii ya, anlaşma!"
"Efendim?" Ceren anlamayarak suratıma baktığında gülümsedim ve başka bir şey sormasına izin vermeden banyoya girdim. Bilinç altımı biraz zorladığımda, olay anını değilde, sonrasını hatırladı. Evet, dün gece konuştuğum biri, o adam olmalıyd. Bana bir yerlerden o kadar tanıdık geliyordu ki... Sanki yüzünü daha önce bir yerde görmüştüm. Ama hatıralarım bana yardımcı olmak yerine beynimi daha da zorlamamı istiyordu.
Belkide şuan yapmam gereken tek şey sıcak bir duş almaktı. Suyun sıcak su musluğunu sonuna kadar getirsemde su, bir türlü ısınmak bilmiyordu. Hava çokta soğuk değildi aslında, ılık suyla da yıkanabilirdim ya da kendimi kandırmayı kesip gayette soğuk olan suya mı demeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA #Wattys2016
HumorEgosu boyundan uzun yakışıklı playboy. Erzurum'lu pehlivanın torunu Emre Gündoğdu. Hayatın toz pembe olmadığını yeni anlayan genç bir kız. Gamze Kandemir Mutluluğu ve kaderleri, kağıt üzerinde bir anlaşma ve olmayan bir bebek üzerine kurulu. Özgü...