Birinin bana dokunmasını sevmezdim.O anki şoktan çıkıp arkama döndüm.Bu o çocuktu biraz kalp krizi geçirecek olabilirim sakin olmaması gerek sakinn. Çocuk "şey neden ağlıyorsun merak ettim" senin o merak eden kalbini yerim demek istesemde demedim tabiki. " Bir kezbanla atıştık da müdür falan çağırdı sinirlerim bozuldu" deyip bir iç çektim.Ardından elini yine omzumda hissettim. Fakat bir şey söylemedim çünkü bu iyi hissettiriyordu.
-''Adin ne?''
-''Deniz senin?"
-"Göl" göz devirdim.
-"Hahaha çok komiksin yha"
-"Oyleyimdir huyum kurusun"
-"Ciddi değildim yanlız ben"
-"peki öyle olsun şuan çok incindim."
-"özür dilerim"dediğimde gülmeye başladı.Fakat ona uzaylı gibi bakan bir ben de vardim kendime gülen. (Kendimi asiyorum yinee jejdjrsjs)
-"öylesine söylemiştim.Adım çınar" dedi gülümseyerek.
-"Anladım zaten ben sıkıntı yok memnun oldum.Ben kalkayım ozaman görüşürüz" dedikten sonra kalktım ama nasıl belkide şuan dünyada bir ilk yaşanmış olabilir.Alışkanlık oldu yere yapışmak bende de yha.Çınar gülüyo tabii.
-"iyimisin"
-"senceee ?"
- Nasıl oldu o ya" deyip anirmaya başladı.Allah kahretmesin o nasıl gülmek ebesini öptüğümün çocuğu.
-"Ben gideyim"dedim ama nasıl koşuyorum suan bir çitadan daha hızlı koşuyor olabilirim.Sınıfa girdim.Zaten zil çalmıştı. Beşinci dersteydik.Iki ders daha işledik ve çıkış zili çalmıştı.Bizim grupla eve gidiyorduk.Fakat tam o sırada ani bir karar alarak,"ben biraz dolaşıcam çok geç kalmam Nida"deyip onların tam tersine doğru yürümeye başladım.
Sahile vardığımda bir banka oturdum.Öylece denizi , hafif esintiyi izlerken omzumda bir el hissetim.Ohal dejavu oldum bugün olamamıştı mi suan dedim kendi kendime."Çınar"dedim ve arkama döndüm.Ve bu "EGE'ydi.
-"Ne işin var burda"
-"Beni özledinmi" dedi.
-"Sen kimsinki ozleyeyim" diye bağırdıktan sonra "benim en yakın erkek arkadasimdin sen hicbisi olmamış gibi çıkıp gittin ne kadar merak ettim haberin varmı ? Sen kendinden başka kimseyi dusunmezsin zaten Ege."dedim fakat etraftaki insanlar bize bakıyordu umrumda bile değildi.-"özür dilerim. Senden uzaklasmam gerekiyordu. Benim içinde çok zordu ınan bana lütfen."
-"Neden yha neden ben ilk defa kendime bir insana bu kadar içime açtım. Neden ege neden soylesene"
-"Neden mi istiyosun söyleyim ozaman seni arkadaşım gibi görmemeye başlamıştım Anladinmi şimdi Deniz."
-"Bir dakika ne demek istiyorsun sen?" Kafam karışmıştı.
-Ne anladiysan o deniz Ne anladiysan o"deyip arkasına dönüp yürümeye başladı.Bende eve doğru yürümeye başlamıştım ki birden önüme karşıma biri çıktı çınar. Şaşırdım ne işi vardı burda.Birden bana hesap sormaya başladı "Egeyi nerden tanıyorsun? Neden onunla buluşup konuştun?
Ne konuştunuz?"çok sinirli gozukuyordu ama bu haliyle bile tatliydi insanmisin seen. kendi kendime konuşmayı bırakıp "Pardon da ne oluyor? Demeyi basarmistim.
konuşurken biraz sert çıkışmış olabilirim ama , pismanmiyim?"Yaptiklarimdan pisman değilim.Aklım hala yapamadiklarimda" deyiverdim.
-"Az önce söylediğin şeyi söylemedim de." Dedim valla" deyip sirittim.
-"Hem sanane egeden yha konuşurum konuşmam"
-"doğru banane"diyip arkasına döndüğü gibi gitti."Kız deniz sende iyice odun oldun" diyen denizsuya "haklısın galiba kız denizsu" "dedim sana" iyi gız hemen kalkıyo bir yerlerin bi yürü git"
Yolun karşısında bir kız çocuğu gördüm.Kız yola doğru koşuyor araba çarpacak.Tabi ben hemen atladım.O sırada karşıdan çok hızlı bir araba bize doğru geliyordu ki....
HASTAYIM+ÖLÜYORUM fakat bir hikaye yazdığım aklıma geldi burdayım okuyan herkesi çook seviyorum 💕
Bu arada en uzun yazdığım bölüm bu oldu galiba jdsjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM KOLEJ
Teen Fiction'' Ilk kez gördüğüm birini bir günde özledim... -''Adin ne?'' -''Deniz senin?" -"Göl" göz devirdim. -"Hahaha çok komiksin ya" -"öyleyimdir huyum kurusun" -"Ciddi değildim yanlız ben" -"peki öyle olsun şuan çok incindim." -"özür dilerim"