Louis küldöt egy kèpet ròlam ès Liamröl amikor èpp csokolozunk. Plusz mèg egy kis csodás üzenetet is kaptam.
'Ugye ez csak vicc?!? Nem jelent semmit... Ja. Persze. El is hidjem???'
Bejött Liam a konyhàba, èn meg gyors lecsaptam a telefont az asztalra.
- Minden okès?, kèrdezte aggòdò tekintettel.- Persze, minden okè. Finom reggelit csinàltàl., jelentetem ki majd gyors odabujtam hozzà.
- Szegyük össze magunkat ès induljunk., mondam, majd gyors elvàltam tőlle. Ősszeszedtem a cucomat ès màr indùltunk is. Lassan de vègül beèrtunk a suliba, majd bementünk az osztàlyba.
-Sziasztok. Ma làjtos napunk lesz. Nyomtatam ki pàr feladat lapot, azt kell majd megcsinàlni., mondam majd oda nyujtotam Maxnak a lapokat.
- Ha szèpen megkèrlek kiosztod őket?.-Persze Mr Malik., majd elkezdte kiosztani a papirokat. Körbenèztem az osztàlyban, de azt kivàntam bàrcsak nem tettem volna. Louis szùros szemeivel talàltam szebe magam.
- Liam nyugodtan ülj le., mondam halkan. Mire ő leült.
-Lewis, gyere ki az osztàlyterem ellè!, parancsoltam meg, majd kimentem a teremből ahogy ő is tedte.
- Igen, Tanàrùr?., nyomta meg gùnyosan a 'tanàrùr' szòt...
-Ne merj gùnyolòdni velem!, mutattam fel a mutatò ujjam.
- Honnan szerezted azt a kèpet?, tèrtem a lènyegre.-Nekem is ùgy küldtèk., mondta egyszerüen.
-Szòval mègis van köztetek valam?, kèrdezte szomorùan. Lassan odamentem hozzà majd szorosan hozza bujtam.-Csak szex volt semmi több. Nem èrzek irànta semmi., sugtam a fülèbe. Olyan meggyőzően hangzot, hogy meg magamat is meggyőztem ròla.
- Ha jòl tudom a szüleid csak vasàrnap jöneke vissza. Igaz?, folytatam a mondatom.-Igen., monda làgyan majd elvàltam tölle.
-Jò, 7-re ott vagyok., majd bementünk a terembe. Amikor belèptem Liam szùros szemeivel talàltam szembe magam. Te jò èg ez a nèzès. Van egy olyan èrzèsem hogy ezèrt mèg kapni fogok.
--------------------------------------------------------
Sziasztok!!
Ha bàrmi ötletetek van a story-val kapcsolatba azt kèrlek irjàtok le kommiba. Köszi ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Not Again.../Ziam Mayne/
FanficEz a történet Liam-ről és Zayn-ről fog szólni. A történet elsősorban Zayn szemszögéből lesz megírva. A történet elsősorban Liam és Zayn szerelmét fogja kihangsúlyozni és hogy min kell hogy keresztül menjenek együtt - Lesz benne néhány +18 jelenet d...