Ben:
Era deja dimineaţa! Si imi era complet groaza de ziua de azi. Am tras pe mine rapid niste blugi, o camasa si tenesii, mi-am luat geanta si am plecat. Pâna nu incepuse ora nu l-am vazut deloc. Odata ce clopoţelul sunase, iar el intrase in clasa, ochii mei stralucira instantaneu. Corpul imi devenea moale, imi era cald si frig, iar atenţia mea era cat se poate de fixata pe el.
Glasul lui dulce era muzică pentru mine. Imi venea pur si simplu sa merg, sa ii sar in braţe si sa ii spun ca imi pare rau, dar nu puteam face asta!
Era ciudat! Foarte ciudat! Ma ignora complet. Nici macar nu s-a uitat la mine cand a intrat. Chiar a sarit peste mine cand a facut prezenţa. Cred că mă urăşte!
Cam toata ora aea in care el vorbea despre anatomia penisului, eu ma gandeam doar la penisul lui. La cât de frumos se mişca inauntrul meu. Odata cu acea amintire revenita iar si iar in mintea mea, toate amintirile mele legate de el, se derulau in continuu. Pâna am ajuns...la...la ultima parte. La partea cand a ţipat la mine, si a plecat trântind uşa, lăsându-ma sa plâng dupa el. Aceea amintire imi dadea fiori. Mă inspaimanta si ma facea sa plang. Eram complet neeatent. Odata ce mi-am simţit obrajii umezi, m-am speriat. Am tresarit de pe scaun, si am fugit din clasa.
Avea dreptate! Sunt doar un idiot!
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt