15

5.2K 272 14
                                    

Ben:

Da, an plecat de la ora lui! Nu mai puteam sta acolo niciun moment. Chiar daca doar privindu-l ma simţeam ca in Rai.
Am stat afara până cand se sunase de ieşire. Imediat dupa am fugit sa vorbesc cu Eric. Holul era complet gol. Doar noi doi eram acolo.
-Eric! Eriic!
L-am strigat insa tot ce a facut a fost sa ma ignore. Am fugit pana mai aproape de el si l-am prins de haine.
-Eric! Vreau sa vorbim!
-Te-ai decis?
-Nu e asta, dar
-Dar nimic, Ben! Am treabă! Spuse luandu-mi mana de pe el, apoi plecând. Bineînţeles, fiind eu, am decis sa il urmaresc. Plecase in curte cu domnul Steven la o cafea. Am stat dupa colţ, ascultându-le conversaţia.
-Auzi, Eric? Pâna la urma cei cu piticu' ala de la petrecere?
-Ben?
-Da...Adica ce a fost cu ţipetele alea?
-Ben e un băiat bun! Insa e prea indecis si mult prea credul. Oricine l-ar putea prosii cu uşurinţă. Am crezut ca...chiar incep sa il plac dar...
-Eric? Tu placi pe cineva? Tu nu ai avut parte de iubire in toata viaţa ta!
-Aşa e! Insa de cand a aparut micuţul ăsta lucrurile s-au schimbat!
-Aha...
-Defapt...acum ca ma gandesc, a fost mai mult o aventura pentru mine! Nimic mai mult!
Ochii mei fusesera inundaţi de lacrimi la auzul acelor cuvinte ieşind din gura lui.
-Mergi diseara la party la Andrew?
-Nu! Va fi acolo, deci...
Am fugit deacolo cat am putut de repede. M-am dus in camera mea, m-am bagat sub pătura si am inceput sa plang pana raman fara lacrimi.
Inca odata s-a demonstrat ca sunt un idiot!
Andrew era deja la el acasa facand pregatiri pentru petrecere. Am decis intr-un final sa merg la petrecere. Mi-am pus in plan sa merg si sa ma imbat pana uit cu totul de el.

Profu' De Sex//Yaoi//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum