Eu : Ce ai zis ?
Iulia : Ah,tu erai .
Eu : Nu conteaza. Acum spune-mi pe cine ai impins pe scari .
Iulia : Pe nimeni ... Am avut doar un vis .
Eu : Iulia,nu te juca cu mintea mea . Stiu ca imi ascunzi ceva . Stiam chestia asta de ceva vreme , insa abia acum realizez cat de grava e chestia . Acum spune-mi si mie ce ti s-a intamplat . *asezandu-ma langa ea in pat*
Iulia : Nimic . Serios .Am visat ca ... te-am impins pe tine pe scari,si tu m-ai intrebat daca eu te-am impins . A fost doar un vis .
Eu : Sigur ?
Iulia : Da. De ce te-as minti ?
Stiu ca ma minte,insa o mai las . Vreau sa vad cat e departe poate sa mearga cu minciunile .Stiu ca la un moment dat tot voi afla ce s-a intamplat ,si voi vedea ce consecinte vor aparea .
IULIA POV
Mi-au aparut dinnou in vis . I-am visat dinnou . Se uitau ciudat la mine,pana cand victima a inceput sa se lege de mine . Ce puteam sa fac ? A trebuit sa ma scot cumva ,asa ca am dat vina pe persoana din stanga lui . Desi eu si el eram prieteni , am trecut peste ce a fost,si l-am invinovatit . Macar am invatat ca daca ma voi intalni cu ei vreodata,doamne fereste, sa incerc sa ma prefac ca nu ii cunosc .
Acum ce e cel mai rau,e ca am vorbit in somn ,si acum Larisa a realizat ca am facut ceva rau . Nu ma pricep la mintit,insa nici Larisa nu se pricepe la psihologie,asa ca mi-a crezut minciunile .Sper sa uite de toate cele intamplate . Ne uitam una la alta,si ne gandeam,cred, la ce am zis eu .
Eu : Si,ai vorbit cu mama ? *incercand sa schimb subiectul*
Larisa : Da , am vorbit . Stii e cel mai naspa ? Am lucrat doua ore la o prezentare ,ca sa te lase sa vii cu mine *aratandu-mi stickul pe care era bagata prezentarea*
Eu : Ehh. Lasa. O pastrezi pentru tabara viitoare *si incep sa ii zambesc*
Larisa : Vrei sa spui ca va mai fi o tabara viitoare ? *surpinsa de ceea ce tocmai rostisem*
Eu :Presupun . *indreptandu-ma catre dulap*
Larisa : Unde mergem ?
Eu : La scoala,dupa bilete,si dupa mergem prin mall . Avem nevoie de haine pentru tabara . Nu ?
Larisa : Ce ? Tu la mall ? Tu abia mergi la second *si incepe sa se rada*
Eu :Poti sa iesi afara ? Vreau sa ma schimb .
Larisa a iesit din camera,iar eu am avut nevoie de 10 secunde sa ma linistesc . Am fost aproape sa imi fac secretul public . M-am comportat destul de ciudat ,insa acum sunt obligata sa merg la mall ... Ce proasta sunt . Nu suport sa cumpar asa .Prefer cumparaturile online,insa trebuia sa fac ceva ,ca sa o fac pe Larisa sa uite de visul meu .
Mi-am luat un tricou ,o pereche de blugi,tenisii mei ,si am plecat catre scoala . Din fericire directoarea era inca acolo .
Directoarea : Stiam ca o sa mergeti .Tocmai ce am trimis taberei datele voastre . Luni va trebui sa luati un autocar ,care porneste la ora 7, catre Brasov . Va dau acum si biletele pe care tabara vi le-a platit,si biletele de autocar .
Eu & Larisa : Multumim mult .
Directoarea : Nu.Eu va multumesc . Distractie placuta , si nu uitati sa va faceti prieteni .
Larisa : Asa vom face
Eu : Mda ...
Dupa ce ne-am luat biletele , am plecat la mall,cum am promis . Trebuia sa fac si chestia asta . Larisa imi povestea ceva ,iar eu o aprobam . Tot ce vedeam in fata ochilor erau ei ... doi . Adica ii vedeam pe ei ca si copii , pentru ca nu stiu cum arata acum .Pot doar sa imi imaginez. Presupun ca arata la fel ca si atunci . Dintr-o data vad o mana cu unghii negre,care se flutura prin fata mea.
CITEȘTI
Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTION
FanfictionViata poate lua o schimbare radicala,atunci cand iei deciziile gresite,nu ? Asa a fost si in cazul Iuliei,insa v-ati gandit ce inseamna,ca dupa ani si ani,sa te intalnesti cu aceleasi probleme ?