Eric:
Am luat maşina şi m-am dus până acasă la Andrew după Ben. Nici nu a fost nevoie sa intru. In fata casei, l-am găsit pe Ben intins pe iarba, cu o sticla de bere in mana privind stelele si cantand si stigand pe-acolo. Imi venea sa rad cand am auzit ce prostii scoate pe gura.
-Oooo, babyyy, baabby, iubii, Eriiiiccc, come baaaackkkkk, I looveee youuuu! I need youuu! I want to fuuuuck youu!
-Ben?
Se ridicase imediat de pe iarba si imi sarise in braţe.
-Miaaa fooosttt dooor de tinee!
-Ben, de ce ai venit aici?
-Mă simţeam singuur!
Imi spuse lasandu-si privirea in jos.
-Bine, haide! Mergem acasa!
I-am zis târandu-l pana la masina.
-Mi-aa fosttt dorrr de tinee!
-Da, daa, si mie!
-Tee iubeesc!
M-am oprit din mers in acel moment si m-am intors la el.
-Ce ai spus?
-Ce ai auziit! Si ca sa stii...inca ma simt singur!
-Si eu ce ai vrea sa fac?
Nefiind atent, mi-a luat faţa in palme si si-a lipit buzele de ale mele, jucandu-se apoi umpic cu limba. M-am desparţit uşor din sarut lasandu-l sa imi cada in braţe.
-Mulţuumessc! Murmurase inainte sa poata adormi la mine in braţe.
Nu ştiam unde stă, aşa ca l-am dus la mine acasă. L-am dus in dormitorul meu, l-am intins pe pat, l-am invelit si m-am pus langa el. Nu stiu de ce...insa...atunci cand ne-am sarutat...am simţit ceva ce nu am mai simţit pâna atunci. Ceva in stomac. Nu mai conta deloc ca mirosea a pamant, iarba si alcol. Acum conta doar faptul ca e cu mine.
O fi el un idiot, dar e idiotul meu!
Şiii...........il iubesc!
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt