Este o zi frumoasa in conacul lui Slender ...ca de obicei Smile se pisa pe unde apuca,Jeff isi face selfiuri,Toby il exaspereaxa pe Masky ,Hoody i la naiba in praznica ,Slender e plecat,Sally se indoapa cu bomboana impreuna cu LJ,EJ citeste,Clookwork lucreza,Nina E plictisita iar Eu scrie..
Sa incepem cu prezentare.
Aici este holul de la al 2 lea etaj unde sunt camerele RETARZILOR prima camera e a lui Jeff.Sa intram si sa vedem ca se petrece aici.
-Jeff?
Nimic.Intram pt ca Jeff nu e aici.
Sa vede...Jeff are....Stai ce!?! Jeff are telefooonnnn,sa vedem ce se ascunde prin el...asaaa..poze,Oh SHIT orbesc-Aaaaaaaaa...
-Ce ai fa si ce cauti aici?
-Ce dracu ai in telefon ba?!?!?
-Ăăă....
Ok sa mergem la camera de sus adc livingul unde Retardatu isi petrec timpul.
-Ben vreu cereale..spume Sally
-Meri si iati...zice Ben
-Adumi tu....te loggg(fata de catel plouat) zice Sally
-mmmmm.....bine..zice Ben
Mergem pe canapea..
Eu:Ce faceti?
Toti Baieti:Fu### oase!
Eu:-_-
Haiii..sa mwrgem la bucatarie.
Aici este zon de "Gatit" sau mai degraba zona unde incercam sa facem o bomba atomica....si zona unde avem o masa MAREEEEEEEEEEEEEEE...Mai avem,zona de antrenament,camera unde cand Retardati stau cand turbeaza,Biroul lui Slender,Biroul lui Clookwork,si alte 3 camere secrete in care voi untra acum.
CAMERA 1
Bon aici avem,.......ammmm...cred ca e zona lui Jane....ies din camera traumatizata.
CAMERA 2
Ok aici nu e nmk mai muld decat arme .Cred ca nu se supara nimeni daca iau una...,sau 4.
CAMERA 3
Aici e o camera normala doar ca libera :/.
Si asta este prezentate casei mele de Retardati
.......................................................................
O CARTE MIROBOLANTA,PLINA DE CANCER SI SIDA:3
Daca se pote imi dati si voi idei:3$ooo bye :3
CITEȘTI
Jurnalul Din Casa Retardatilor:,3
HumorAtentie:Acesta carte este un pamflet asa ca daca vreti cancer sunteti luberi sa cititi...