...
'Yuuri gözlerini açtığında Hasetsu sahilindeydi .
Denizin soğuk rüzgarları parlak saçını uçuruyordu Victor'un .
Elini gökyüzüne doğru kaldırmıştı , omuzlarındaki sarsıntıdan ağladı anlaşılıyordu .
Yuuri ona seslendi ancak Victor onu ne duymuş ne de ona tepki vermişti bu sayede rüyada olduğunu anladı .
Victor'un yanına geçip onu izlemeye başladı , bir kaç dakika öylece ağladı ve birden dizlerinin üstüne çöktü .
"Üzgünüm Yuuri...herşey benim suçum . Bebeğimizi kaybetmemiz benim suçum..."
Yuuri gözlerine dolan yaşlarla onu izlemeye devam ederken sahilin karşı tarafından gri uzun saçlı mavi gözlü bir çocuk geldi .
Bu büyük ihtimalle Victor'un çocuk haliydi , Victor'un yanına gelip minik elini onun omzuna koydu .
"Hayır Vitya onu sen kaybetmedin...sen iyi bir insansın . Oda bunu söylerdi değil mi?"
Victor kafasını onaylar şekilde salladıktan sonra kendi çocuk haline sarıldı .'
Yuuri ani bir hareketle kalçalarının üstüne fırladı .
Victor yatakta değildi , Yuuri yüzünde bir ıslaklık hissedince ağladığını anlamıştı .
Yataktan ayaklanıp banyoya gitmeye çalıştı ancak güçsüz kalmış bedeni ona ihanet etti ve yere kapaklanmasına neden oldu .
Düşme sesi duyan Victor mutfaktan fırlacasına yukarı kata çıktı .
Odaya girdiğinde Yuuri yerde sere serpe yatıyodu .
"Yuuri!?"
Yuuri yüzünü kaldırıp ona baktığında Victor onun gözlerindeki yaşları fark etti .
"Victor...duş almak istiyordum"
Victor sakinleşip onu kucağına aldı ve odadaki ebeveny banyosuna götürdü .
...
Küvete sıcak suyu koyup tekrar ısısına baktıktan sonra klozete oturtduğu Yuuri'yi tekrar kucağına aldı .
"Victor...beraber girsek?"
Victor onun bu masumluğunu özlemişti , Yuuri'yi küvete oturtduktan sonra üstündekileri çıkardı .
Küvete geçip Yuuri'yi kucağına çekti , Yuuri'nin sırtı Victor'un göğsüne denk geliyordu .
Başını Victor'un omzuna yaşlamıştı , "Yuuri iyimisin?"
Yuuri evet anlamında başını salladı .
Victor onun bedenini köpüklerle temizledi ve onu giyirdi .
Bir kaç dakika sonra kahvaltı için mutfaktaki masayı hazırlıyordu Victor .
...
Güneş battığında Yuuri bavullarını topluyordu .
Yeni sezon için st.petersburgdaki Victor'un evine geçiceklerdi .
Victor Yakov'la konuşup Yuuri'ye koç olmasını istemişti .
Yakov onu kırmayıp teklifi kabul etti , etmesi gerekiyordu çünkü Georgi emekliye ayrılmıştı .
"Yuuri araba...hazır"
Victor'un yüzündeki endişeden dolayı biraz üzülmüştü Yuuri .
Victor artık kendi araba kullanmaya çekiniyor olmuştu , hele arabada Yuuri varsa .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
s t a m m i v i c i n o |victuri|
Fiksi PenggemarBana yakın kal , asla uzaklaşma ... GPF'NİN OMEGAVERSE HALİDİR!!! Buzun yaşayan efsanesi Victor Nikiforov Yuri Katsuki'nin koçu olarak GPF de gümüş madalya alırlar . Sezon kapandıktan sonra Victor Yuuri'ye evlenme teklifi eder ve evlenirler . Bir se...