Aceasta promovare este pentru -prismatic
Vreau sa încep prin a spune ca ador aceasta carte. Și eu sunt pasionata de univers, de planete, de stele, de luna, de soare și am fost plăcut surprinsa când am citit cartea și am observat ca mai exista cineva cu aceeași pasiune ca și a mea.
Recunosc, eu nici într-un milion de ani nu as putea sa îmi închipui o asemenea acțiune dezvoltată atât de frumos, cu atât de multe detalii care te fac sa te afunzi în universul acestei cărți magice.
Am observat ca ai spus în unul din capitole ca ai cartea în minte de 5 ani, dacă țin bine minte, lucru care pe mine una m-a uimit. Am rămas uluită când am văzut de cât de mult timp muncești la carte și meriți toate laudele de pe lume pentru tot efortul pe care l-ai depus în toți acești ani.
Povestea fetei mi s-a părut la început una trista, dar din seara în care a primit acea oglinda parca totul s-a schimbat, și în carte, și în inima personajelor și chiar și în a mea.
Băiatul pasăre, cum îmi place mie să-l numesc, nu mi-a plăcut deloc la început, dar pe parcurs am văzut ca are putina inima în el, chiar dacă nu vrea sa arate asta. Întâlnirea cu mama lui mi-a pus niște mari semne de întrebare, acum fiind foarte curioasa despre trecutul lui, mai ales despre faza cu blestemul.
Aceasta carte ascunde atâtea secrete câte ascunde universul, iar misiunea mea este sa le aflu, unul câte unul, citind fiecare capitol cu sufletul la gura.
Cei pasionați de tainele universului ar trebui sa citească aceasta carte, va asigur ca o sa fie pe placul vostru!
Sper din tot sufletul sa te ajute promovarea, cartea chiar merita sa fie citita de mai multa lume!
Plata consta în a da follow contului meu personal @LiaSolaris și acestui cont (EchipaWatt)