3

311 36 0
                                    

Někdo roztáhne žaluzie, které doposud byly zatažené. Sluneční paprsky mě zašimrají na tváři a já tiše zavrčím, načež slyším tiché uchechtnuti. Zavrtám se do peřiny ještě hlouběji, až tak, že nejsem vidět a sluneční paprsky mě nemohou nadále rušit ze spánku.

Slyším kroky, které se nepatrně přibližují k mé posteli. Vykouknu hlavou z pod peřiny a podívám se, kdo je rušitelem mého klidného spánku.

Uvidím usmívajícího Alexe, který nade mnou drží kýbl s vodou, který na mne následně vyleje. Ani se nestačím ukrýt pod peřinu a na obličeji pocítím hodně studenou vodu, až začnu pištět a metat různé nadávky na toho idiota.

,, Zbláznil jsi se?!" Vyštěknu, hned poté co se alespoň trochu uklidním. ,, Malém jsem z té vody dostala infarkt a ty se tady válíš na zemi a směješ se svému dílu!" Alex se snažil něco říct, ale nedařilo se mu to, protože se nedokázal uklidnit svůj neutuchající smích.

,,Pro-promiň, a-ale ty-ty" ani to nestihne doříct a dostává další záchvat smíchu. Když se zase trochu uklidní, tak zase začne mluvit. ,,Vy-vypadáš jak zmoklá sle-slepice" A další záchvat smíchu je zde.

Když už vidím, že mu od smíchu tečou už i slzy, nevydržím to a opatrně vylezu z mokré postele a mé kroky míří k smějícímu se idiotovi. Však ty se přestaneš smát.

Když už jsem se dostala mnohem blíže k Alexovi, sedla jsem si na zem a řekla. ,,Alexi," dramaticky jsem se odmlčela, a chvilku čekala až se uklidní. ,,Tady máš odemne dárek!" Hned jak jsem to řekla objala jsem Alexe, který si až teď uvědomil, co se děje.

,,Neee!" Zaječel jak malá holka a teď jsem se pro změnu smála já. ,,Copak? Nelíbí se ti přezdívka zmoklá slepice číslo dvě?" Optala jsem se a pustila ho, načež jsem se posadila a mé koutky nebezpečně cukaly směrem nahoru.

Hodil na mě nepěkný pohled a založil si ruce na hrudi, odvrátil hlavu na stranu a pronesl. ,, Nebavím se s tebou" Na to jsem vyprskla smíchy.

,, Haha, vážně vtipný." Přitočil očima a zase se podíval na mě. ,, Ale přišel jsem z jiného důvodu," na chvilku se odmlčel a hledal správná slova. ,,Ten dole, v cele, co s ním uděláme?"

Povzdechla jsem si a řekla. ,,Bude se muset pořádat porada, kvůli tomu, co s ním uděláme" kývl hlavou a na to vstal a podal mi ruku, které jsem se následně chytla a on mě vytáhl na nohy.

,,Jdu ji tedy svolat, ty se zatím uprav, ať alespoň vypadáš jako člověk"

---

Zbožňuji je spolu, ne to je slabé slovo, já je spolu miluju.❤
Snad se kapitolka líbila! :3

Ale teď něco úplně z jiného soudku. :D

Před pár dny jsme přesáhli 100+ sledujících! ❤😍 Proto bych se vás ráda zeptala, zda by jste chtěli ASK, na mou osobu, či na nějakou postavu z jakéhokoliv mého příběhu. Kdyby ano, tak sem pište otázky a pak by vyšla nová knížka s ASKEM. :3
Moc, mocinky moc děkuju.💕

Mystic |book 2| (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat