Ben:
-Păi acum ştiu! Am spus trăgându-l intrun sărut.
-Eşti sigur?
-Mhm!
-Şi ce vrei? Spuse cu un zambet pervers.
Am inceput sa imi plimb degetele pe pieptul lui, desfacandu-i nasturii de la cămaşă.
-Pe tine te vreau!
Am spus sărindu-i in braţe.
-Atunci o să mă ai!
Mersesem pana in sufragerie, unde el mă trântise pe canapea si apoi se puse peste mine incepand sa ma sarute. Pe cum cobora cu saruturile, eu ajungeam tot mai gol. Ajunsese intr-un final la jucaria mea pe care o mângâia şi o lingea de parca era o acadea. O acadea dulce rau! Dupa cateva minute de lins, a inceput sa o ia in gura, o facea atat de bine mmmm...
Fara alte poveşti prea mari, intrase direct in mine. Vreo 1 ora incontinuu dute-vino, dute-vino! Simţeam ceva cum intra in mine. Ceva lichid. Era al lui! Era lichidul vieţii veşnice pe care l-am primit, si apoi l-am inghiţit cu placere. Era atât de bună! Parcă era o bucăţică ruptă din rai! Ma simţeam ca in al noualea cer. Aşa m-am simţit insa mereu in preajma lui! Eram fericit sa ştiu ca insfârşit ii aparţin. Ca prima mea data "reala"(fara sa fiu beat) a fost cu el.
Nimeni nu şi-ar putea inchipuii ce fel de plăcere am simţit!*Ai di capu' meu! Ce Doamne apara tocmai am scris?*
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt