Čisti su. Love. Čula sam Semov glas. Počela sam trčati. Set je ostao iza mene.
Lisa! Čula sam Džejkov glas. Nisam stajala. Trčala sam dok nisam izašla na neki livadu. Stala sam. Osjetila sam kako se miris približavao. Okrenula sam se a iza mene je stajao ON. Jimin.
Gledao me je čudno. Gledao me je kao da ima osjećaj da zna ko sam ali opet ne zna. Kružio je oko mene.
- Najveći neprijatelj vampira. A opet imam osjećaj da te poznajem.- njegove oči su iz smedjih prešle u plave. Gledao me je duboko u oči kao da je pokušavao da me pročita.
- Zašto imam osjećaj da te poznajem?- brzinom svjetlosti se ponavio ispred mene. Taman kada je krenuo postaviti svoju ruku na moje bijelo krzno Džejk se pojavio ispred njega i odgurnuo me.
Lisa, idi. Rekao je. Režao je na Jimina.
- U redu je. Nisam kanio ništa da mu uradim.- rekao je Jimin i unazad se lagano udaljavao. Nije skidao pogled sa mene. Odjednom se okrenuo i nestao.- Da li si normalna?- upitao me je Džejk dok smo polu goli hodali prema njegovoj kući.
- Vukodlak sam, ne bi rekla.-
- Mogla si poginuti.- rekao je ljuto.
- Mogla, ali nisam.- uzdahnuo je.
- Moraš se paziti. Prebacićemo te u školu u rezervatu...-pogledala sam ga. Osjetila sam sa su mi oči promijenile boju.
- Ostajem u svojoj školi.- rekla sam kroz zube.
- Lisa, u toj školi ima vampira. Ne možeš...-
- Mogu.- prekinula sam ga.
- Ako djevojka želi ostati u školi neka ostane.- oglasio se ujka Bili. Sjedio je u svojim invalidskim kolicima ispred ulaza u kuću. Prišla sam i zagrlila ga.
- Dobro došla medju vukove.- rekao je.
- Hvala, ako tako mogu reći.- rekla sam. Džejk mi je dao svoju sivu majicu sa V izrezom i trenerku. Sjela sam za sto u kuhinji i ujka Bili je spustio čaj ispred mene.
- Šta si htjela sa mnom pričati?- upitao me je. Džejk je stajao naslonjen na vratima.
- Vezano je za vukodlake. Moje oči...- zatvorila sam ih i otvorila. Gledao me je u šoku dok su moje oči iz smedje prešle u svijetleće zelenu. Prišao mi je bliže.
- Ti si...nemoguće.- rekao je. Džejk ga je upitno pogledao.
- Ona je istinski alfa.- rekao je u šoku.
- Šta to znači?- upitala sam.
- Ti si prirodni alfa. Postoji legenda. Legenda, koja kaže da je priroda, kako bi zaštitila vukodlake, stvorila prirodne alfe, zaštitnike. Bili su poznati po boji očiju. Imali su posebne moći.- rekao je. Osjetila sam promjenu. Oči su mi se vratile u normalu.
- Kakve moći?- Džejk mi je uzeo riječi iz usta.
- Mogli su kontrolisati stvari u prirodi. Vodu, vatru, zemlju.- rekao je.
- Kako ću to uraditi?-
- Ti si prirodni alfa. Moraš sama shatiti. Sve što mogu uraditi je da ti dadnem knjigu legendi. Probaj tu naći neke stvari koje bi ti mogle pomoći.- rekao je. Odrolao se u kolicima u drugu sobi i vratio se sa debelom starom knjigom u krilu.
- Izvoli. - rekao je i pružio mi knjigu. Bila je stara ali nije izgubila svoju spoljašnju ljepotu. Otvorila sam je a miris starog papira se odmah proširio prostorijom. Zatvorila sam je.
- Hvala ujka Bili. - rekla sam i izašla iz kuće sa Džejkom. Sjeli smo na motor.
- Čuvajte se.- rekao je Bili.
Džejk je upalio motor.
ESTÁS LEYENDO
Sumrak: Novi početak
Novela JuvenilPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...