Μοιραία νύχτα

3.2K 108 4
                                    

-Πως σου φαίνομαι;ρώτησα την Έλενα κάνοντας μια σβούρα γύρω από τον εαυτό μου.
-Τέλεια!Δεν το πιστεύω πως αύριο παντρεύεται η κολλητή μου,τσιριξε ενθουσιασμένη.
Γέλασα με την συμπεριφορά της.
-Να το πιστέψεις,της ειπα γελώντας.

Είμαι η Αναστασία.Είμαι 19 ετών και η αυριανή μέρα θα είναι μια από της πιο ευτυχισμένες μέρες όλης μου της ζωής.Παντρεύομαι τον άνθρωπο που με στήριξε τα τελευταία χρόνια.Τον Δημήτρη.Είμαι πολύ χαρούμενη μα και αγχωμένη για την αυριανή μέρα.Όλα είναι έτοιμα.Το νυφικό που διάλεξα ήταν πανέμορφο.

Η ώρα ήταν 23.00 το βράδυ.Αφού ήρθαν και τα υπόλοιπα 5 κορίτσια φύγαμε στο αγαπημένο μας μπαράκι.
Η Έλενα είχε στο πρόσωπο της ένα χαμόγελο λες και παντρεύεται η ίδια και με έκανε να γελάω.

Μπήκαμε μέσα και καθίσαμε σε κάτι καναπέδες.Μύριζε έντονα ποτό και τσιγάρο.Πολλά κορμιά χόρευαν.Άλλοι ήταν μεθυσμένοι.Και άλλοι απλά βαριοντουσαν.
-Λοιπόν είστε για σφηνάκια;ρώτησε η Έλενα.
-Ναι βρε Έλενα αλλά να μη πιούμε πολύ.Δεν θέλω να είμαι αύριο με πονοκέφαλο,της είπα.
-Αναστασία ενα έχω να σου πω.Μια φορά παντρεύεται η κολλητή μου και θα το γιορτάσουμε όπως πρέπει ειπε,γελώντας.
Και χωρίς να μπορώ να κρατηθώ και εγώ γέλασα μαζί της.

Ήπια ένα ποτήρι.Δύο ποτήρια.Τρία ποτήρια.Τέσσερα.Είχα χάσει το μέτρημα.Μα περνούσα φανταστικά.Γελούσα συνεχώς με τα κορίτσια και διασκέδαζα.
-Έλα να χορέψουμε,ειπε η Έλενα τραβώντας με από το χέρι.
-Πιο μετά Έλενα,της ειπα.
-Πλιιιιιιζ,ειπε σαν μωρό που θέλει σοκολάτα.
-Έλενα μετά.Στο υπόσχομαι,της ειπα.
-Καλά,ειπε και έφυγε αρχίζοντας να χορεύει.
Κοιτούσα τριγύρω.Η Έλενα χόρευε με έναν τύπο που λογικά θα τον γνώρισε εδώ και τα άλλα κορίτσια χόρευαν μεταξύ τους.Κοίταξα πιο δίπλα και τα μάτια μου έπεσαν σε έναν τύπο.Με κοιτούσε και δεν το είχα καταλάβει.Πήρε το ποτήρι με το ποτό στο χέρι του και κοιτώντας με το ήπιε μονορούφι.Δαγκωσα τα χείλη μου και μου έδωσε ένα πλάγιο χαμόγελο του.
-Αναστασία,ειπε η Έλενα καθώς ερχόταν προς το μέρος μου και κοιτούσε προς τα πίσω.Δεν περπατούσε σταθερά και για μια στιγμή φοβήθηκα μη πέσει κάτω.
-Τι έγινε,την ρώτησα.
-Ο Παπαδόπουλος σε έχει φάει με τα μάτια του,ειπε χαμογελώντας πονηρά.
-Ο ποιος;ρώτησα κοιτώντας την σαν χαζό.
-Ο Παπαδόπουλος κοπέλα μου.Ο τύπος από απέναντι,ειπε και μου έκανε νόημα με το κεφάλι της προς τα εκεί.
-Έλενα είσαι μεθυσμένη και δεν ξέρεις τι λες και τι κάνεις.Δεν περπατάς σωστά!Της είπα.
-Ότι πεις,ειπε γυρνώντας και έφυγε προς το πλήθος με τα άτομα που χορεύουν.
Σηκώθηκα και πήγα προς την μπάρα με τα ποτά.Έκατσα σε μια ψηλή καρέκλα και κοιτούσα τριγύρω.
-Τι θα πιείς κούκλα;με ρώτησε ο μπάρμαν κάνοντας με να γυρίσω προς το μέρος του.
-Βότκα,ειπα στα γρηγορα.
-Οκευ,ειπε.Άφησε το ποτήρι μπροστά μου και το κατέβασα μονορούφι.
-Κι άλλο,του ειπα.
Γέμισε το ποτήρι μου και άλλες φορές μέχρι που ένιωθα ότι δεν μπορούσα να πιώ παραπάνω.
-Ελευθερη;με ρώτησε ο μπάρμαν.
Ανασηκωσα τα φρύδια μου προς τα πάνω αρνητικά.
-Αύριο παντρεύομαι,ειπα γελώντας.
Σε καθετί που έλεγε γελούσα.
-Μου το χάλασες τώρα,ειπε ο μπάρμαν φεύγοντας προς άλλη κατεύθυνση.

Καθόμουν μόνη μου για λίγα λεπτά ώσπου άρχισαν να παίζουν παλιά ξένα τραγούδια.Έχω κόλλημα με αυτά.Στα αυτιά μου ήχησε το αγαπημένο μου.Sexyback.Ειπα στον εαυτό μου πως δεν θα σηκωθεί να χορέψει με τίποτα.Μα βλέποντας μια κοπέλα να χορεύει πάνω σε ένα μεγάλο τραπέζι δεν άντεξα και σηκώθηκα.Πήγα κοντά στο τραπέζι και με την βοήθεια ενός χεριού που δεν πρόσεξα καν ποιανού είναι ανέβηκα πάνω.Άρχισα να κουνάω το σώμα μου προκλητικά με τον ρυθμό της μουσικής.Πολλά άτομα είχανε μαζευτεί τριγύρω μου και με κοιτούσαν.Και κυρίως άντρες.Μα εγώ για έναν παράξενο λόγο κοιτούσα έναν συγκεκριμένο άντρα.Δύο συγκεκριμένα μάτια.Ένα συγκεκριμένο βλέμμα.Τον τύπο από πριν.Με κοιτούσε καθώς χόρευα και εγώ κοίταγα αυτόν.Δάγκωσα τα χείλη μου κοιτώντας τον και αφού τελείωσε η μουσική κατέβηκα από το τραπέζι ακριβώς μπροστά του.Κοιτούσε εξεταστικά τα μάτια μου και εγώ κοιτούσα τα δικά του.Έπιασε το χέρι μου και με τράβηξε κοντά του.
-Ακόλουθα με,ειπε.
Και εγώ σαν υπνωτισμένη έκανα ότι μου ειπε.Τον ακολούθησα.

Τον ακολούθησε.Μα το πρωί θα έπρεπε να ερχόταν αντιμέτωπη με την σκληρή πραγματικότητα.

Γεια σας!Αυτό είναι το 2ο βιβλίο που γράφω.

Πως σας φαινεται;;;

Δεν ξέρω πόσο συχνά θα ανανεώνεται αυτή η ιστορία.Αλλά θα προσπαθήσω για το καλύτερο.

Ελπίζω να σας άρεσε♡

Πλιζζ vote κ comment😊💟

Μπαιιιιιι❤

Love And PunishmentWhere stories live. Discover now