11- Git bal ye

933 148 7
                                    

"Balım, yemeğe gidelim artık. Yirmi saattir uyuyorsun. Büzme dudaklarını da kalk artık."
Chanyeol bir türlü Baekhyun'u uyandıramıyordu.
Bir doktor falan mı çağırsaydı acaba?
Sabahtan beri uyuyordu, saat de geç olmuştu. Chanyeol korkuyordu.

"Chanyeol, çok uykum var benim.."
Uzun olan ağlamaklı sesi duyunca biraz da olsa rahatladı ve hızla yatağın yanına çöktü.
"Bir isteğiniz var mıdır, balım?" Gülümsedi ve Baekhyun'un alnına yapışmış saçları geriye taradı.
Dün gece çok mu yordum, dedi kendi kendine.
Çıplak bedenin hoş kokusu burnuna dolunca gülümseyerek ona yaklaştı ve burnunu boynuna değdirdi. "Balım, açım."

"Git bal ye Chanyeol, beni rahat bırak.."

Chanyeol şaşırdı.
Güldü, güldü, öptü, güldü, öptü.
"Yapma Chanyeol, yorgunum..."

E kendisi demişti bal ye diye.
Chanyeol de balını yiyordu işte.

Yorganı karnının altına kadar indirdi ve dudaklarını Baekhyun'un karnına yasladı. Öptü birkaç kere; ve Baekhyun'un birden gülmeye başladığını fark edince ellerini de karnına götürdü.
Gıdıklamaya başladı; ve ikisi de hep böyle mutlu olmayı dilediler.

"Chanyeol dur yalvarırım, bak öleceğim yoksa!"
Baekhyun gülmekten kesilen cümlesini tamamladığında Chanyeol kıyamayarak çekildi ve kısa bedene sımsıkı sarıldı. "Tamam ama kalkacaksın tamam mı? İkimize yemek hazırlattım, küveti sıcak suyla doldurdum..." Boynunu öperek devam etti. "En azından küvete gir ve yıkan. Rahat hissettiğinde yemeğe gideriz."

Baekhyun onayladı.

Çıplak bedenini kapamaya gerek duymadan yataktan kalktı ve büyük odanın ortasına konmuş küvete girdi.
Nefes aldı, verdi, aldı, verdi ve Chanyeol yanında bitti.
Küvetteki bedenin yorgun gözüktüğünü fark etmişti.
Elini suyla ıslattı ve yavaşça saçlarını okşadı, ıslanmasını sağladı. Ardından Baekhyun'un boynunu kaldırarak şakaklarını öptü. "Benim güzel sevgilim,"
Baekhyun yaşadığı bu hissin onu öldüreceğini sandı.
Elini Chanyeol'a uzattı ve boynundan tutup kendisine çekti, dudaklarını dudaklarına sürttü, yavaşça öptü.

Baekhyun, seviyorum Chanyeol, dedi.

Chanyeol güldü, öptü.

Ben de, dedi.

Tha Méli | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin