CAPITOLUL 5

999 82 21
                                    

Vlad :Iulia ?

Nu pot sa cred ca e chiar el . Nu imi vine sa cred cat e mult s-a schimbat . De la baiatul care inainte era mai scund decat mine,acum m-a intrecut cu mult . Nu stiam cum sa reactionez . Simteam nevoia sa ii sar in brate,insa dupa ultima noastra intalnire nu cred ca ar fi trebuit sa il imbratisez .

Eu : Vlad ?

Vlad : Nu imi vine sa cred ca esti tu . *analizandu-ma din cap pana in picioare*

Eu : Nici mie. Nu te-am mai vazut de secole *uitandu-ma la ochii lui caprui ,in care ma pierdeam*

Vlad : Mda ...

Eu : Mda ... Unde ai camera ? *incercand sa il fac sa uite de ceea ce s-a intamplat*

Vlad : Camera 203

Eu : Serios ? Eu am camera 201 . *incercand sa ii zambesc*

Vlad : Se pare ca vom fi vecini .

Eu : Ca in vremurile bune ... care erau bune ... Cristi unde e ?

A inceput sa imi dea niste explicatii ,cum se ajungea la camera lui Cristi . Trebuia sa il vad acum .Eu si Cristi eram cei mai buni prieteni . Pacat ca mereu fratele sau il tragea in jos . Ma bucur ca Vlad a uitat,oarecum,ce s-a intamplat acum multi ani . Sper sa nu incerce sa se razbune ...

VLAD POV ...

Urcam scarile ,care duceau catre etajul unde se afla camera mea,si in fata mea apare o persoana , la care la un moment dat o consideram sora mea . Pacat ca s-a mutat,si pacat ca comportamentul ei devenise foarte aparte . Mi-au lipsit ochii ei negri ,insa nu voi putea trece peste acea intamplare ,care eu cu Cristi am decis sa o tinem secreta,de dragul prieteniei noastre care se terminase brusc . Acea intamplare m-a facut sa imi schimb perceptia asupra vietii,si m-a facut sa vad lumea cu alti ochi .

Am discutat despre camere,dupa care m-a intrebat de camera lui Cristi . Logic. Ea si Cristi erau cei mai buni prieteni ,si pe mine ma dadeau mereu la o parte . Si se mai intreaba de ce eram atat e badaran . Ca sa fiu sincer, oricat de dor imi era de ea, nu o mai pot suporta . M-a distrus, si abia am reusit sa ma reconstruiesc ...

IULIA POV ...

Simteam cum inima imi batea in gat . Nu puteam sa imi trag aerul,din cauza emotiilor pe care le aveam . Eram pe cale sa bat la usa camerei 107, camera lui Cristi . Am decis ca o sa bat ,si restul va veni de la sine . Din camera se auze un "E deschis" spus de o voce groasa, care oricat de diferita era, nu puteam sa o confund . In camera am gasit un Cristi care statea intimated in patul sau,navigand pe internet . Dupa cateva secunde in care il admiram, si-a intors privirea asupra mea .

Tot ce mi-a trecut prin minte a fost ca sa urlu ca o nebuna ,si sa ii sar in bratele prietenului meu cel mai bun din copilarie

Eu : Cristi !

Cristi : Iuli !

Stateam si ne imbratisam,si plangeam ca si doi prosti . Nu ne-am mai vazut de 5 ani . Era normal sa plangem . Imi era dor e mirosul sau de scortisoara,care a ramas neschimbat,si de bratele sale,care intre timp au devenit mai mari si mai puternice decat ale mele .

Cristi : Nu imi vine sa cred ca te revad *stergandu-si lacrimile cu maneca *

Eu : Jur ca credeam ca nu o sa te mai revad vreodata . *zambind larg*

Cristi : Mi-ai lipsit enorm de mult .Te-ai schimbat foarte mult .

Eu : Nu imi imaginam ca ti se va schimba vreodata culoarea parului *jucandu-ma cu parul lui*

Cristi : Ehh ,si al lui Vlad s-a schimbat , insa lui i-a fost dor de parul blond si s-a vop ... Iuli ,esti bine ?

CRISTI POV ...

Nu imi venea sa cred ca imi revad cea mai buna prietena . Mi-a lipsit atat de mult . Parul sau care mereu si-l lasa legat intr-o coada,acum a devenit atat de liber,si ochii ei ... Revederea ei m-a facut sa plang.Nu cred ca am mai plans de o gramada de vreme . Stateam si glumeam,insa am observat cum fata Iuliei i-a coborat in jos cand am spus cuvantul "Vlad" . Cat de badaran sunt ...

Eu : Esti bine ? *uirandu-ma in ochii ei*

Iulia : Da ... Doar ca ... Stiu ca am gresit ,si *insa nu reuseste sa isi duca ideea la capat in cauza mea*

Eu : Iuli,eu cu Vlad am decis sa pastram acel incident secret ,de dragul tau . Acum ,nu iti fa griji .

Iulia : Cristi, am facut-o pentru tine . Nu voiam sa iti faci probleme,si poate asa se mai calma si el .Nu puteam sa stiu ce se v-a intampla mai tarziu . Totul a fost un accident.

Eu :Stiam chestia asta . Nu iti mai fa griji *si o iau dinnou in brate*

Iulia : Dar Cristi, cu Vlad cum te intelegi acum ?

Eu : Suntem bine . Dupa ce ai plecat tu,am reusit sa ne restabilim relatiile .

Iulia : Macar atat sa fac si eu bine . Eu plec pana la prietena mea , Larisa.Vrei sa vii ?

Eu : Normal

Am plecat in camera prietenei Iuliei . I-am spus despre vloguri,si ne-a spus ca nu s-a uitat pana acum,insa mi-a promis ca se aboneaza,daca e vorba de noi .

Iulia : Colega Larisei de camera e si ea vlogger . Cum naiba o chema ... Cred ca cu M.

Eu : Poate e Mimi . E o prietena foarte buna de-a mea si de-a lui Vlad .

Iulia : Cred ca asa o chema .

Cand am intrat in camera, Iulia mi-a facut cunostinta cu Larisa,o fata blonda,cu ochi albastri,si rosie la fata ca focul.Cred ca de la emotii,si in fudul camerei am observat-o pe singura persoana care a putut sa ii distruga sentimentele unuia dintre cei mai buni prieteni de-ai mei - Magda , cea mai insuportabila fiinta .

Magda : Ce faci,Cristi ?

VA URMA ...

#1024 CUVINTE

- NEXT LA 25 DE VOTURI

-Am observat ca capitolul anterior a strans 10 voturi in 10 minute,asa ca am decis sa cresc numarul pentru urmatorul capitol :)

👁Capitol Editat - 19 Martie

Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTIONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum