Eric:
Intr-un final l-am convins pe Ben să rămâna cu mine in weekend. Era deja seara, iar noi doi am decis sa ne uitam la un film. Ben m-a lasat pe mine sa aleg, iar eu alesesem un film horror. Ma simţeam umpic vinovat pentru ca nu stiam ca lui nu ii plac filmele horror, insa ma simteam bine sa stiu ca il am la mine in braţe.
Mai toata durata filmului, statuse lipit de mine, strângându-ma in braţe. Era plăcut! Să ştiu că acum il am in braţele mele. Pe la jumatate, m-am uitat la el si am observat ca adormise, eu insa continuuand sa ma uit la film. Bineinteles si sa ma holbez la chipul lui frumos din cand in cand.
Era ora 11:37. Aproape miezul nopţii. Ma uitam linistit la televizor, insa linistea mea fusese perturbată de sonerie. M-am ridicat usor, am pus o pătura pe Ben, apoi m-am indreptat spre usa, intrebandu-ma cine ar putea fi la ora asta.
Am deschis uşa insa nu era nimeni acolo. Mi-am plimbat privirea, si observasem in faţa uşii un plic. L-am deschis insa era o simpla foaie in el. Am intors foaia si am fost puţin speriat de ce scria acolo."Îţi ştiu secretul!!!"
Secret? Singurul meu secret e Ben! Analizam plicul, cand deodata auzisem un ţipăt. Am fugit pana in sufragerie, vazandu-l pe Ben strângând o perna in braţe aproape plângând.
-Ben?
M-am pus langa el.
-Eşti bine? l-am intrebat ingrijorat.
-Daa! Sunt bine, doar...promite-mi să nu mă laşi niciodată!
Imi spuse strângandu-ma in braţe.
-Iţi promit!
I-am raspuns, ţinandu-l in braţe, privind plicul de la spatele lui.
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt