Beril,ailesini kaybetmesinin ardından henüz kendini toparlayamamıştı.Sık sık anne ve babasının mezarına gidip biraz olsun kendini yatıştırmaya çalışıyordu.Yine bir gün mezarlıktayken bir topluluğun mezarlığa girdiğini gördü.Bu topluluk hemen anne ve babasının mezarı yanına gelmişti,çünkü orda boş bir mezar vardı.Herkes ağlıyordu,Beril onların ne kadar üzüldüklerini tahmin edebiliyordu çünkü onun acısı da tazeydi daha.Anne babasını kaybedeli 2 hafta olmuştu.Bir yandan kendi acısı diğer yandan daha yeni toprağa verilecek bir genç,arkasından ağlayan yakınları..Beril onları görünce daha da kötü oluyordu.Akan her gözyaşında hüznü yüreğini dağlıyordu.Daha fazla dayanamadı ve kalkıp bir parka gitti.O kadar düşüncelere dalmıştı ki zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştı.Saatine baktı ve iki saattir burada oturduğunun farkına vardı.Daha fazla geç olmadan eve gitmek için yola koyuldu.Yolun ıssız olduğunu bile bile o yola girdi. Soğuğa ve rüzgâra aldırış etmeden yürüyordu.O sessizlikte bir silah sesi duydu ve sesin geldiği yöne doğru gitti.Iki tane adam gözüküyordu, hemen bir ağacın arkasına saklandı ve onlara bakmaya başladı.Yerde bir kadının yattığını gördü kadın acı içinde kıvranıyordu.Kadın bağırmaya başlayınca tekrar ateş ettiler.Silah sesinden korkan Beril, istemsizce bağırdı.Adamlar Beril'i fark etti.Beril hemen kaçmaya başladı.Adamlar da Beril'in peşinden koştular.Ufak bir kovalamacanın ardından Beril'i yakaladılar ve ellerini bağlayıp bir dağ evine götürdüler.Beril korkudan bayılmıştı.Adamlar Beril'i ne yapacaklarını düşünüyordu.Çünkü Beril tüm olayı görmüştü,gidip polise haber verirdi.O sırada Beril gözlerini açtı ve bağırmaya başladı.Ağzını bantladılar,ellerini ve ayaklarını bağladılar,Beril'i bir odaya hapsettiler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Gerçekleri
RandomAlışılagelmiş klasik öykülerden farklı bir anlatım. Çözülemeyen sırlar Merak edilen gerçekler.. Bir kadının hayat hikayesi..