Μετά από μια τόσο κουραστική μέρα αποφάσισα να πάω επιτέλους να κοιμηθώ, διότι αύριο ήταν η μεγάλη μέρα. Θα ήταν η πρώτη μου μέρα στο καινούριο μου σχολείο. Εύχομαι απλά όλα να πάνε καλά και έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ.
"Μπιπ Μπιπ Μπιπ". Ο ήχος του σπαστικου ξυπνητηριού. Πρέπει να σηκωθώ. Σηκώθηκα πήρα πρωινό έπλυνα τα δόντια μου διάλεξα συνολακι για την πρώτη μέρα μου έφτιαξα την τσάντα μμ και ξεκίνησα.
Μεσα σε 10 λεπτά ήμουνα μπροστά στην πόρτα του καινούριου μου σχολείου. Παντού υπήρχαν παιδιά που πηγαινοερχοντουσαν και αλλά που κάθονταν. Μπήκα μέσα και ξεκίνησα να εξερευνω τον χώρο γύρω μου.
Εκεί που εξερευνούσα τους διαδρόμους άκουσα το κουδούνι του σχολείου μου και άρχισα να κατευθύνομαι προς την τάξη μου. Όταν έφτασα τα παιδιά και ο καθηγητής είχαν είδη μπει μέσα και δειλά δειλά μπήκα και εγώ. Πήγα προς τα τελευταία θρανία και μια κοπέλα εκείνη τη στιγμή μου έκανε νόημα να πάω να καθίσω μαζί της. Μετά από 45' λεπτά μαθηματος(χάσιμο πολύτιμου χρονου) βγήκαμε μαζί με αυτήν την κοπέλα από την τάξη και μόλις πατήσαμε το πόδι μας έξω μου συστήθηκε. "Βέρα Χάρηκα! Εσένα πως σε λένε;" "Ράνια και εγώ χάρηκα!" Ύστερα από την γνωριμία μας με την Βέρα όλη την μέρα καθόμασταν και είμασταν μαζί. Όταν τελείωσε το σχολείο φύγαμε μαζί από κει. Ει τελικά ειμαι τυχερή:). Μένει ένα δρόμο πιο κάτω από εμένα!
Γυρισα στο σπίτι από το σχολείο με ένα χαμόγελο που έκανα την πρώτη μου φίλη από το σχολείο. Η υπόλοιπη μέρα πέρασε χαλαρά. Όταν πήγα να κοιμηθώ όμως πέρασαν κάποιες σκέψεις από το μυαλό μου και μια εικόνα που μου είχε αποτυπωθεί. Μου είχε αποτυπωθεί η εικόνα του αγοριου ο οποιος ήθελε ντε και καλά να με βοηθήσει στην μετακόμιση. Ποιος μπορεί να είναι άραγε;
_________________________________
Ποιο άραγε να είναι αυτο το όμορφο αγορι; 😏
Για να γίνω και λίγο σποιλερ θα τον ξαναδεί πολλες φορές ακόμα Όχι μόνο μια😉
Ξερω ξέρω μικρό κεφάλαιο αλλά δ1ν πειράζει θα υπάρξουν και μεγαλύτερα και καλύτερα 😀😀
ESTÁS LEYENDO
The new one
Novela JuvenilΨεύτικα συναισθήματα, Ψεύτικα Σαγαπω ......τα παντα όλα ένα ψέμα. Μια φοιτήτρια η Ρανια πρόσφατα μετακομισε και μαζί με την αλλαγή κατοικιας άλλαξε και σχολείο. Στο καινουριο της σχολείο γνωρίζει ένα αγορι τον Λουκ.......😏😉❤️ Started at: 16/03/20...