Medya da gördüğünüz tatlış sey Buğra ksmdkdkwdnd
11: 37
Bilinmeyen : Selam güzeller güzelim :*
Cenk : Kimsin?
Bilinmeyen : Oha bi sn şuan kalp krizi geçiricem.Sen... MESAJIMA GERI DÖNDÜN !!! CENK TÜRKÖLMEZ BANA YAZDI BANAAĞĞHHH
Bilinmeyen: Doğru ya sen bana niye geri döndün? Bilmediğin numaralara dönme gibi bir huyun mu var?
Bilinmeyen: Hayır bilelim de ona göre hareket edelim
Bilinmeyen: Dua et ponçik bi insanım ama kötüleri de gelebilirdi o yüzden herkese geri dönme ballı çöreğim
Cenk : Numaramı nerden buldun?
Cenk : Bana neden saçma sapan mesajlar atıyorsun?
Bilinmeyen : Aslında seni zeki biri sanırdım biraz hayal kırıklığına uğradım. (Bu devirde numara bulmaktan kolay ne var aşkım??)
Bilinmeyen: Şöyle izah edeyim sen bir üniversite ögrencisisin-ki burasıda benim okulum oluyor- ben de hazırlıktayım. Aramızdaki tek fark senin 3. sınıf oluşun.
Cenk: Yani?
Bilinmeyen : Yani mankafa seni fakülteden tanıyorum.
Cenk: Bu hala bana neden mesaj atıyor olduğunu açıklamıyor?
Bilinmeyen : Basit.
Bilinmeyen: Canım sana mesaj atmak istiyor.
Cenk: Engeli yedikten sonra da canın mesaj atmak isteyecek mi acaba sayın bilinmeyen?
Bilinmeyen: Engelleyip engellememek sana kalmış ama..
Bilinmeyen: Hiç aklından geçmedi mi veya merak etmedin mi acaba kız mı yoksa erkek mi diye? Kızsam güzel miyim, sarışın mıyım ya da renkli gözlü müyüm..
Bilinmeyen: Ya da ya da şey...erkekse niye bana mesaj atıyor bu amınakodumun malı diye?
Cenk : Hayır merak etmedim ve şuan da engel yemek üzeresin hadi sen yoluna ben yoluna kardeşim.
Bilinmeyen: Dur bebeğim ya tamam kim olduğumu söylersem engellemekten vazgeçecek misin?
Cenk: Belki.
(Görüldü)Bilinmeyen yazıyor...
Bilinmeyen |Çevrimdışı|
02:10
Bilinmeyen: Ben Buğra, Buğra Ataoğlu.
Selaaam gençler gene ben ve gene okunmayacak kitabım ama olsun ben gene yazacam hem bu sefer texting takılıyorum bakalım hadi bb :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ ANTLAŞMA //TEXTING
Teen FictionŞapşal bir genç sapına kadar düz olan bir erkeği kendine aşık edebilecek mi?