34

831 65 46
                                    

"Yılın en iyi kız grubu...."

Heyecanla dudaklarımı birbirine bastırdım. Heyecanımın sebebi hem ödül hem de ileride ki masa da oturan Kim Taehyung. Bunlar önemli sebepler tabii....

"....GFRIEND. Tebrikler."

Gülümseyerek ayağa kalktım ve elbisemi düzelttim. Daha sonra ise sahneye doğru ilerlemeye başlafım. Bir yandan da yanından geçtiğim kişilere eğilerek selam veriyordum. BTS'in önünden geçerken bakışlarım kısa bir anlığına Tae'ye kaydı. Ona baktığımı gördüğün de , o da gülümseyerek hafifçe göz kırptı.

Dikkatli olmak zorundaydık. Fanlar genellikle bu tür ödül törenlerinde aşırı dedektif olabiliyorlar. Moment vermek pek de iyi olmaz bizim için. Zaten popüler bir shipiz....

Sahneye çıktığımız da önden gittiğim için eğilerek ödülü aldım ve yerime geçtim. Diğerleri de gelince ilk önce kendimizi tanıttık.

"2,3.... Merhaba biz Gfriend."

Sowon unnie geleneksel ödül töreni konuşmasını yapmaya başlayınca ben de etrafa bakınmaya başladım. Görebildiğim bir kaç fanıma el salladım. Gözlerim tekrardan Tae'ye geldiğin de pür dikkat bana baktığını gördüm ve gülümseyerek bakışlarımı çektim.

Sowon unnie konuşmasını bitirdiğin de mikrofana ilerledim ve klasik cümlemi söylediğim.

"Üyelerimizi çok seviyorum."

Gülümseyerek geri çekildiğim de alkışlar eşliğin de sahneden indik.

||||||||||||||||||||||||||

"İyi bir ödül kızlar. Tebrikler."

Sowon unnie hepimize tek tek sarıldıktan sonra kendini koltuğa attı. Ben ise elimde ki telefon da piano oyunu oynuyordum. Gelen mesaja kadar....

Eunwoo

Biraz konuşabilir miyiz? Müsaitsen...

Eunwoo durup dururken neden benimle konuşmak istesin ki? Kötü bir şey mi oldu acaba?

Pekala... Nerdesin?

Bir kaç saniyenin ardından telefonum tekrar titredi.

Eunwoo

Bina'nın arka kapısının oradayım. Bekliyorum....

Elimde ki telefonu oyurduğum koltuğa attım ve ayağa kalkıp montumu giymeye başladım.

"Nereye gidiyorsun unnie?"

Bakışlarımı Eunha'ya çevirdim.

"Bir kaç işim var. Siz yurda gidin."

Kafasıyla beni onaylayınca çıkışa doğru ilerledim. Bir yandan da maskemi takıyordum.

Dışarı çıktığım da karşım da elleri cebinde duran Eunwoo'nun yanına doğru ilerledim.

"Eunwoo? Bir sorun mu var?"

Brni görünce ellerini ceplerinden çıkardı ve ifadesizce bana baktı.

"Artık söylemem grekiyor."

Kaşlarımı çattım.

"Anlamıyorum. Neyi söylemen lazım?"

Kafasını iki yana salladı. Delirmiş gibi bir hali vardı.

"Daha fazla dayanamıyorum artık Yerin."

Elimi koluna koyup yavaşça okşadım ve sakin bir ses tonu ile konuştum.

"Bak... Bana anlatabilirsin. Biliyorsun değil mi? Beraber bir çözüm yolu bulabiliriz. Şimdi sakin ol ve anlat bana. Hadi."

Kllunda ki elimi itti ve ellerini omuzlarıma koyup hafifçe sıktı. Pekala.... Artık korkmaya başladım.

"Eunwoo ne yapıyo-"

"Seni seviyorum."

Gözlerimi kocaman açtım ve şaşkınca ona baktım.

"Ne?!"

Yandan hafifçe sırıttı.

"Duydun işte. Seni seviyorum. Tam 3 senedir sana aşığım Yerin."

Bu sefer de kaşlarını çattı ve beni sarsmaya başladı.

"Fakat sen bu 3 sene içersin de benim aşkımı göremedin!! Taehyung'dan başkısına bakmadın,düşünmedin bile!!"

Yüzümü buruşturdum ve ellerimi kollarına koyup onu itmeye çalıştım. Tanrım benim tanıdığım çocuk bu muydu yani?

"Kes şunu artık! Canımı acıtıyorsun Eunwoo!"

Beni omuzlarımdan tutarak geriya doğru götürdü ve bir duvara yasladı.

"SENDE BENİM CANIMI YAKTIN YERİN!! AMA BEN SESİMİ BİLE ÇIKARAMADIM!! Artık yeter. Sensiz yapamıyorum artık. Kariyerim bitse bile seni bırakmam artık. Sen benim olmalısın. Sen bir tek bana yakışırsın Yerin."

Artık iyice korkmaya başlamıştım. Bakışları resmen bir... Canavar gibiydi.

"Eunwoo.... Lütfen kes şunu."

Kafasını iki yana salladı.

"Anlamıyorsun Yerin. Seni seviyorum ben."

Ellerini ittim ve kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Sen delirmişsin. Defol git."

Yanından geçeceğim sırada bileğimi tuttu ve sert bir şekilde beni yere fırlattı. Başım kaldırıma çarpmadan önce son kez onun sesini duydum.

"Seni ona bırakmaycağım Yerin. Asla seni bırakmaycağım."

Ve sonrası karanlık......

Bilemiyorum..... Oldu gibi sanki ya.... Diğer kitaplarıma da bakmayı,oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.... Sizi seviyorum....

WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin