Capitolul 14 - Totul se destrama

29 4 0
                                    

Dimineata urmatoare ma gaseste in varful cascadei. Era un punct bun de vazut peste toata insula. Cum de sunt braconieri si mai ales de ce pe insula asta? Parca totul e facut sa se ruineze in vacanta asta.

Macar Harry nu avea nimic de la cactus si Niall nu m-a intrebat unde merg. Sau cel putin asta stiu.

Langa mine se aseaza cineva si imi inmaneaza o cana cu cafea.

-Neata...

-Neata, Liam.

-Ce e cu tine aici?

-Nu pot dormi... Am o presimtire rea si in general se adeveresc asteptarile.

-Suna ca un medium, rade Liam.

Zambesc si iau o gura de cafea.

-Bleah... uite de aia urasc eu cafeaua!

-Hahaha... am crezut ca ai nevoie...

-Apreciez intentia, dar nu prea beau.

-Nu e problema. Azi ce vom face?

-Hm, m-am gandit sa mergem in jungla. Propietarul zicea ceva de niste case in copac...

-Mda... suna bine.

-Ma duc sa ma trezesc cu un suc de fructe... par un zombie!

-Bine... pa!

M-am ridicat si am facut 2 pasi. M-am dezechilibrat si era sa cad, insa doua brate puternice ma prind.

-Incet cu mersul... rade Liam.

Liam ma tinea de talie si ma ridica in spatele lui.

-Sa fim siguri, te duc sa mananci ceva...

-Ok...

Cand privesc in jurul meu, Niall ma privea cu lacrimi in ochi. Ce naiba a mai facut?!

-Liam... cred ca Niall...

-Da, mi-am dat seama, mi-o taie el.

M-a lasat in bucatarie si mi-a facut un mic dejun mare. A zis ca se va intoarce curand cu Niall. Am mancat cat am putut si parca ma mai puteam misca. Am plecat in camera si mi-am scufundat capul in apa rece. Asta da trezire!

Mi-am facut un dus, m-am uscat bine si m-am imbracat cu costumul de safarii. Era daruit de Bia acum 2 ani din colectia pe care o finalizase. Mi-am facut bagajul si un mic rucsac. Ma gandeam sa ma mut in casuta aia din jungla. Nu mai vroiam sa stau aici unde posibil sa am o intalnire cu vanatori.

Cand sa ies pe usa, dau nas in nas cu Niall.

-Niall...

-Nu, pleaca. Stiu ca ma inseli. Nu mai vreau sa fi langa mine!

-Niall, dar nu e ceea ce crezi!

-Nu imi pasa, te urasc ca m-ai facut sa te plac!

Ultimile cuvine m-au lovit direct la inima. Am fugit de acolo si m-am asezat pe unul din busteni. Lacrimile au inceput sa imi ude fata. Cand credeam ca ma iubeste... el a fost rece, dur si m-a rupt in bucatele.

Liam m-a vazut si s-a asezat langa mine.

-Hei, de ce plangi?

-Niall...

-Doamne, nu cred ca a facut ce cred eu!

-Ba da... a zis ca ma urăște.

-Ma simt ca naiba... rezolv eu.

-Nu, Liam... el e prea gelos. Nu l-ar lasa egoul sa te asculte. Poate e mai bine... oricum totul o sa se schimbe de cand ne intoarcem in Europa.

-Nu zice asta. Crezi ca o sa te uitam?

-Liam... suntem doar 3 fete din 3 colturi ale continentului, care intamplator au trait o vacanta de vis cu voi. Totul e pura intamplare!

-Raluca...

-Nu, eu ma duc in jungla. O sa fiu la casa din  copac.

M-am ridicat repede, mi-am pus rucsacul in spinare si fug spre vegetatia luxurianta, pierzandu-ma in verdele crud.

Iubeam natura... ma linisteste. Am inceput sa cant Cand zambesti. Stiam cum e lumea... de ce a trebuit sa cred ca lumea e diferita... mereu am fost tipul de fata considerata o tocilara si o ratata. Dar nu am putut sa racnesc. Sunt slaba... poate ca unii ma iubesc pentru ceea ce sunt, insa lumea e rea!

In final am ajuns. Era o vila in copac, wow! Am urcat la prima camera si m-am uitat atent. Pe patul din lemn masiv era o scrisoare si un trandafir.

Cand ma uit in spatele meu ma speri. Cum a ajuns aici?!

Ma prinde de sold si imi saruta gatul. Ma musca incet si reuseste sa scoata un icnet de la mine. Imi mirose parul si ma imbratiseaza pe la spate.

-Hey, frumoaso! Spune vocea ce inca imi provoaca fiori pe sina spinarii.

Ma ridica si ma tranteste in pat. Se aseaza deasupra mea si imi imobilizeaza mainile.

-Te doresc acum! Esti prea frumoasa ca sa te las sa imi mai scapi. In seara asta te voi face a mea!

Am inghitit in sec si am scos un tipat cand am simtit niste buze peste unul din sanii mei. O lacrima s-a scurs pe fata... Durerea era ciudata... Ma priveste in ochi si isi linge buzele. Ochii ii erau intunecati...

-Ce e cu tine, Ralu? Nu ma mai cunosti?!

Atunci am inceput sa respir sacadat.

-A-alex?!

Same stupid islandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum