-"Ηρα, αυτή είναι ή στιγμή που περιμενες τόσα χρόνια" είπε από μέσα της η νεαρη πολεμίστρια. Ησύχασε ο νούς της και γεμισε το σώμα της με δύναμη.
Σήμερα ήταν ή μέρα που ή Ηρα θα έδειχνε όλα όσα έμαθε στο πεδίο της μάχης.
-"Δεν είναι κάτι το παράξενο, δεν θα κάνεις κάτι για πρώτη φορά" της είπε με ένα πλατύ χαμόγελο ή φίλη της η Άιρεν η οποια είχε περάσει το σημείο στο οποίο βρισκόταν ή Ηρα.
Η Ηρα ετοίμασε το τόξο με τα βέλη που είχε, πίσω από τις γαμπες της μεσα από τις μπότες που φορούσε έβαλε δυο μαχαίρια και περίμενε.
-"Ηρα ΒανΧόβεν" φώναξε ο εκφωνητής του διαγωνισμού. Η Ηρα πήρε μία Βαθιά ανάσα και παρουσιάστηκε στον εκφωνητή.
-"Α πολύ ωραίο εδώ είσαι. Λοιπόν υπάρχουν 3 είδους δοκιμασίες , η πρώτη είναι ή κλασική σκοποβολή, στον δεύτερο θα σου δωθεί μία αποστολή και εσύ πρέπει να την εκτελέσεις μέσα σε ένα χρονικό διάστημα και ή τρίτη και τελικη ειναι η δοκιμασία του πυρός. Θα πούμε πιο μετά για αυτήν. Λοιπόν οπότε είσαι έτοιμη για την πρώτη δοκιμασία πες μου για να αρχίσουμε"
"-Ειμαι έτοιμη!!!" Είπε με μεγάλη αυτοπεποίθηση η νεαρη πολεμίστρα.
"-Πολυ ωραία. ΑΣ ΑΡΧΊΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΟΠΟΒΟΛΗΣ!!!" Φώναξε ο εκφωνητής και ή Ηρα παίρνει θέση στην αφετηρία.
"Η ΝΕΑΡΗ ΗΡΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΉΣΕΙ ΚΑΘΕ ΣΤΌΧΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΊ ΜΠΡΟΣΤΆ ΤΗΣ, ΑΝ ΚΆΝΕΙ 2 Ή ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΛΆΘΗ ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΊΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ. ΈΤΟΙΜΗ.... ΠΆΜΕ!!!!
Ή Ηρα αρχίζει να τρέχει στον δρόμο που είχε μπροστά της με μεγάλη ταχύτητα, ενώ απ'ολες τις πλευρές να πετάγονται στόχοι. Με ένα εντυπωσιακό άλμα ή Ηρα βγάζει το τόξο από την θήκη της και παίρνει 5 βέλη, τα ετοιμάζει στο τόξο και μόλις ακουμπά το πόδι της στο έδαφος κάνει μία πιρουετα και με ιδιαίτερη ευστοχία πετυχαίνει όλους τους στόχους σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα.
"- ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!!!" Είπε ο εκφωνητής, ενώ όλοι οι υπόλοιποι είχαν μείνει με ανοιχτο το στόμα."Ή ΧΟΡΕΎΤΡΙΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ' ΈΣΚΙΣΕ ΜΕ ΤΑ ΒΈΛΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΤΌΧΟ ΠΟΥ ΒΡΈΘΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ"
Ή Ηρα όμως δεν χαμογέλασε για το κατόρθωμά της, κράτησε ένα σοβαρό ύφος και απομακρύνθηκε από το πεδίο της σκοποβολής.
-"Αύριο πάμε στην δεύτερη δοκιμασία 'χορευτρια των σκιών'. Να είσαι έτοιμη.." της είπε ο εκφωνητής με ένα χαρούμενο βλέμμα και ή Ηρα αποχώρησε..
-"Θα είμαι έτοιμη" είπε ή Ηρα από μέσα της....
YOU ARE READING
'Οι προστάτες της πρώτης χώρας'
AdventureΕκδίκηση. Ήταν το μόνο πράγμα που είχε στο μυαλό της ή νεαρή προστάτης. Μία νεαρή κοπέλα μόλις 18 χρονών που κάνει μεγάλα πράγματα στην ζωή της. Αυτή ηταν ή ζωή της Ηρας, ένας σκληρος κύκλος ο οποίος όπως αποδεικνύεται στην συνέχεια θα έχει πολλα απ...