POV
Ea e Melania, are o viata frumoasa, prieteni multi, o familia frumoasa, are tot ce isi doreste, dar pe langa asta ea duce o viata DUBLA uuuu... ea este un spion. Si nu de mult timp, se descurca destul de bine si are si partenere cu care, se intelege SUPER bine. Prietenele ei sunt foarte de treaba si se poarta foarte frumos cu ea. Sonia si cu Laila, prietenele ei, sunt surori si se inteleg foarte bine cu Melania. Azi avea loc prima misiune a Melaniei. Ea a fost contactata pt meseria de spion dupa ce a dat un test fara sa stie in care era rapita. Ea a invins rapitorul aratandu-si aptitudinile de spion si find aleasa. Era prima misiune trebuia sa se costumeze si sa intre intr-un muzeu. Acolo avea loc un jaf a unei pietre pretioase care se afla in muzeu. Sonia s-a deghizat intr-o roca si sa asezat langa Laila si Melania care erau deghizate in oameni pesteri intr-o expozitie antica din epoca de piatra. In fine... Ele trebuiau sa stea nemiscate cat timp oamenii treceau pe langa ele. Un copil chiar era sa le demaste dar... nu a reusit pt ca ca s-a speriat si a fugit. Oricum nimeni nu o credea. Thomas a... stati am uitat sa va spun cine e Thomas? Pai Thomas este stiti baiayul ala blond cu ochii azurii? El e. El sta de obicei in duba si da semnalul de atac. Dintr-o data ceva s-a intamplat ce le-a ajutat foarte mult pe fete. O alarma de incendiu a sunat. La inceput fetele s-au speriat dar Thomas le-a anuntat ca nu e nici un incendiu si pot sa ramana calme. La fel si hotul stia ca e un incendiu fals asa ca a incercat sa ia piatra cand nu era nimeni. Fetele au sarit repede din costume si l-au doborat pe infractor. Thomas a venit sa le ajute sa il captureze, lege si sa il bage in duba. Au batut toti palma si au sarit de bucurie si au plecat la sediu fericiti. Melania nu se gandea ca prima ei misine va fi cu succes, dar aparent asa a fost. Evident nu putea sa nu existe ceva (chimie) intre Melania si Thomas dar la mijloc era Savana. O fata fituasa din sediu carefuse impreuna cu el dar asta nu inseamna ca nu il mai place. Asa ca mereu ii pune bete in roate Melaniei. Melania e pasionata de gimnastica si in special fotogrfia. E o fata cuminte si frumoasa. Invata bine dar are o problema. Nu a avut niciodata o relatie. Mereu a considerat ca nu va gasi pe nimeni care s-o iubeasca. Thomas s-a indragostit de ea din prima clipa si defapt asta este motivul pt care s-a despartit de Savana dar ea nu stie nimic. Ea crede ca innca o mai iubeste dar sa fim sinceri..... In continuare asteptam urmatoarea misiune a Melaniei si prietenelor ei care o vor sustine mereu in toate misiunile cat despre cine ii vrea raul..... VA CONTINUA!!!!!
YOU ARE READING
Viata de spioni
ActionAsta este povestea: Melaniei, Rebecai si Stefaniei. Ele sun spioni dar si eleve in acelasi timp. Cum se vor descurca? Aflati acum....