23

14K 726 28
                                    

Zawgyi>>>

လျပည့္ညေတြျဖတ္သန္းလာရတာ သံုးရက္ေျမာက္ျပီျဖစ္သည္... Baekhyun အေျခအေနက Ying ေျပာသလိုပဲ ပိုဆိုးလာကာ Yeol ကိုညွာတာမႈလံုးဝမရွိေတာ့...

အခုလဲခါးသြယ္သြယ္ေလးကိုကိုင္ကာ အေနာက္ကေနအျကမ္းပတမ္းဆက္ဆံခံေနရတာေျကာင့္ Yeol လက္ကေလးေတြရဲ႕ အားျပဳရာက ေဘစင္ေဘာင္ကိုသာ...

အခ်ိန္အတန္ၾကာသည္ထိ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ဆက္ဆံၿပီးမွ Yeol ကိုဖက္တြယ္ရင္းၿပီးေျမာက္သြားေတာ့သည္...

ပင္ပန္းေနေသာ Yeol မွာေတာ့လႈပ္ပင္မလႈပ္နိုင္ရွာေတာ့ပဲ Baekhyun လည္တိုင္ကိုသာ ဖက္တြယ္ကာျငိမ္ေနရေတာ့တယ္...

"အ့ အင့္"

Yeol လည္ပင္းသားေလးေတြအား ငံုခဲလာေသာ Baekhyun ေျကာင့္ Yeol လက္ကေလးေတြရဲ႕ဆုပ္ကိုင္ရာက သူ႔ပခံုးကိုသာ...

တျပြတ္ျပြတ္စုပ္ယူနမ္းရိႈက္ေနရင္း ခ်ြန္ထြက္ေနေသာအစြယ္ေတြက သူ႔လည္ပင္းကိုဖိကိုက္ခ်လိုက္တာေျကာင့္ နာက်င္မႈေျကာင့္ညည္းသံတိုးလ်လ်...

"Ar...arjushi...ဟင့္"

Yeol ရဲ႕ေသြးေတြကိုအငမ္းမရစုပ္ယူေနတာေျကာင့္ Yeol မွာေအာက္နႈတ္ခမ္းေလးကိုသာဖိကိုက္ရင္း Baekhyun ကိုဖက္တြယ္ထားရံုမွအပါး...

သူ႔စိတ္ျကိဳက္စုပ္ယူျပီးမွ Yeol လည္ပင္းမွခြာကာ နႈတ္ခမ္းသားေလးေတြအား နမ္းရိႈက္လာတာေျကာင့္ အလိုက္သင့္သာတုန္႔ျပန္ေပးမိသည္...

Yeol မွာျကမ္းျကမ္းတမ္းတမ္းေတြ ဆက္ဆံခံထားရသည့္အျပင္ ေသြးစုပ္ခံရေသးတာေျကာင့္  ကိုယ္ေလးမွာ Baekhyun လက္ထဲေပ်ာ့ေခြေနေတာ့သည္...

"Arjushi..."

Yeol လက္သြယ္သြယ္ေလးေတြက Baekhyun ပါးျပင္ကိုကိုင္ကာ မ်က္ဝန္းဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြျဖင့္ စိုက္ျကည့္ေနေတာ့သည္...

"အဆင္ေျပသြားျပီလား?"

"ကိုယ္အဆင္ေျပပါတယ္...Yeol သာ.."

Yeol ေခါင္းေလးအသာခါျပကာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲသာတိုးဝင္လာတာမို႔ Baekhyun ေကာင္ေလးကိုယ္ေလးကို ေပြ႕ခ်ီ၍ ေမြ႕ယာေပၚခ်ေပးလိုက္ေတာ့ ညည္းသံတိုးလ်လ်...

"အရမ္းနာေနေသးလား?"

"ဟုတ္ နည္းနည္း"

Baekhyun ေကာင္ေလးကိုယ္ေလးကို ေမွာက္ေစကာျကည့္ေတာ့ ေက်ာျပင္ေဖြးေဖြးေလးမွာ ျကာပြတ္ရာေတြကအထင္းသား...

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now