Heii sunt Anda.
Vreau să scriu o poveste. Sper să vă placă. Enjoy ^.^!
* Capitolul 1 *
Totul începe cu o voce cunoscută şi un scărţâit de roţi.
Ceva care să mă facă să mă simt bine. Deschid ochii şi realizez că mă aflu într-un loc ciudat. Mirosul persistent de motorină mă ameţeşte. Asfaltul rece mă îngheaţă. Încerc să mă ridic şi observ ca sunt singură.
Mi-aduc aminte vag mirosul de vanilie impregnat în tricoul meu. În jur nu e nimic şi nu îmi aduc aminte cum am ajuns aici. Plec din locul de unde eram şi traversând un gang dau de o staţie de TAXI. Aştept ceva timp şi apare unul. Deschid uşa şi intru sfioasă.
- Care este destinaţia, domnişoară?
- Ăhmm...care este cea mai apropiată staţie de poliţie?
- La vreo 10 minute maxim.
- Duceţi-mă vă rog.
Ajung acolo speriată. Arătam ca ieşită de la nebuni.
O domnişoară blondă, înaltă, foarte drăguţă, văzând cum arăt m-a întrebat:
- Cu ce vă pot ajuta?
- Bună, mă numesc Amelia. Aş avea nevoie de ajutor.
- Cu ce vă pot fi de folos?
- Sună cam ciudat dar m-am trezit pe stradă singură. Am cam uitat ce s-a întâmplat în ultimele 20 de ore.
- Puteţi să îmi daţi un buletin?
- Da. Acum, am spus scoţându-mi actul din buzunarul blugilor.
Am aşteptat în holul clădirii vreo 30 de minute până când pe uşă am văzut-o pe mama ( arăta mai bine ca oricând ) şi pe tata care avea o privire neiertătoare.
Am uitat să mă prezint.
Sunt Amelia Harrison , am 16 ani şi 9 luni, sunt din Florida, nu că aş vrea să mă dau mare dar locuiesc singură într-o vilă luxoasă pe plajă, am nişte părinţi tineri şi sunt la o şcoală de renume. Acolo mi-am cunoscut iubitul Liam şi cea mai bună prietenă Miranda. Am părul brunet, puţin ondulat, ochii negrii şi sunt slaba. Am participat la câteva concursuri de Miss şi la toate am câştigat, în şcoală fiind considerată o fată populară.
- Ami, ce ai făcut din nou?
- Nimic tată. Jur. Nu-mi amintesc nimic. M-am trezit pe stradă întinsă şi primul lucru pe care l-am făcut a fost să iau un TAXI.
După vreo 10 minute petrecute în braţele mamei, am ieşit in curtea poliţiei de unde limuzina familiei m-a dus acasa. Tatal meu este patronul Victoria's Secret-ului ( moştenire de la bunica ) acesta fiind motivul pentru care suntem aşa bogaţi.
Ajunsa acasa, am urcat la etaj unde m-am trântit în pat. Mama a intrat spunându-mi:
- Iubito, poliţiştii au spus că investighează. Noi plecăm.
După plecarea mamei, la vreo 20 de minute am sunat-o pe Miranda şi în mai puţin de o ora peste 100 de oameni erau în casă la petrecere. O firmă de catering a ajuns în vreo 45 de minute deci mâncarea şi băutura erau asigurate.
................................................
Cum vi s-a părut? Vreau păreri. :3
CITEȘTI
Legături riscante
RandomAmelia Harrison trece prin o serie de întâmplări ciudate. Legăturile riscante o pot doborî. Şcoală, droguri, iubire dar nu în ultimul rând mister.