Ben:
Ieri am avut o zi superbă împreun cu Eric. Ne-am trezit,ne-am îmbrăcat, apoi am plecat. Am mâncat înghețată ne-am plimbat pe mal, iar fix in momentul când a apus soarele, ne-am sărutat. A fost cea mai frumoasă zi din viața mea.
Era deja luni. Ziua mea începuse destul de bine, având în vedere că am avut prima oră cu Eric. Ceea ce nu știam eu era că totul era pe cale să se transforme în rău.
Aveam ora de sport cu domnul Steven. Era prima mea ora cu el, însă știam deja că nu mă place, că are ceva cu mine...
La oră, ne-a pus sa facem încălzirea, apoi ceea ce urăsc eu cel mai mult pe planeta asta..... gimnastica!
Ne-a pus la saltele, apoi la chestii dinalea gen bări, sau știu eo ce...
Bineînțeles, mă descurcam cat se putea de prost, iar el observase asta. Incercam sa fac roata pe saltea, insa nu îmi ieșea absolut deloc. Am văzut cum se îndrepta spre mine, puțin speriat fiind, am căzut.
-Măi,măi,măi...Ce avem noi aici? Micuțul Benny White nu știe sa facă roata?
Îmi spuse cu o voce ciudata.
-Imi pare rău că nu sunt Nadia Comăneci!
-Ooo...deci pe lângă că nu ești bun de nimic, mai ai și tupeu s comentezi! Ei bine...10 ture de teren!
-Poftim?
-Ce ai auzit! Acum hai, nu am toată ziua!
Am inceput sa alerg, bineînțeles injurandu-l in continuu pe la spate.
După vreo 1 ora de alergat, obosisem! Abea mai umblam,insa avem noroc că profu plecase până afara.
Deabea mai umblam și nici nu mai puteam umbla bine.
Eric se plimbase pe-acolo și din fericire, observase că aproape leșinam. Se repezise spre mine și mă luase în brațe.
-Ben ești bine?
-Mhm! i-am spus complet lipsit de energie.
-Nu prea pari!
-Mhm!
-Ce Dumnezeu ai pățit?
-Mhm!
-Ben!
-Hm?
-O Doamne, ești incredibil!
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
AcakBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt