SERİ 1 BÖLÜM 1 ''Melek Dünya'ya Geliyor''

26 0 0
                                    


Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, iyilikte vardı, kötülükte. Uzaaaaak diyarlarda üstün yetenekli varlıklar yaşarmış. Melekler diyarında iyilik ve kötülük melekleri yaşarmış. Dünya'daki bütün insanlar buradaki iyilik melekleri tarafından korunurmuş. Kötü melekler ise Dünya'daki insanların kötülüğünü ister ve onlara kötülük yaparmış. Her insanın bir iyilik meleği varmış. İşte hikayemiz burada başlıyor... 

Andi isminde 13 yaşındaki 7.Sınıf öğrencisi bir kız yaşarmış Dünya'da. Bu kız çok şanssızmış, hep başına kötü şeyler gelir, bütün şanssızlığını tek günde kullanırmış. Zeki ama derslerine yoğunlaşamazmış. Her neyse, BUFFY ve CYRUS isimli iki yakın arkadaşı da varmış. Yedikleri içtikleri ayrı gitmezmiş. Her şeyi anladığınıza göre Melekler Diyarına geri dönebiliriz...

Melekler Diyarı'nın şans meleği SUDE'ye, Andi'ye iyilik meleği görevi verilmiş; Sude bunu zevkle kabul ederken çok heyecanlıymış. Hemen görevinin başına geçmek istiyormuş...

Günlerden bir gün Andi, Buffy ve Cyrus ders arasında bir köşede oturup işsizce etrafı dikizliyorlarmış. Birden okulun en popüler ve yakışıklı çocuğu JONAH BECK 3lüye doğru gelmeye başlamış.

Jonah: Selam Millet 

Andi-Cyrus: Merhaba Jonah

*Jonah Cyrus'a doğru eğilir ve bilek selamlaşması yaparlar* 

Jonah: Bugün iyi görünüyorsun Cy-guy! 

*Cyrus güler* 

Jonah: Hey Andi, bugün Spoon'da Selina ile buluşacağım, bize katılmak ister misin? 

*Buffy Andi'nin kulağına fısıldayarak: Hala Selina ile mi?
*ve Andi ise Buffy'e: Evet :(

*Andi Jonah'ya sessizce bakar* 

Jonah: Bunu evet olarak kabul ediyorum. *Güler*

*Ardından Jonah gider, Andi Buffy'nin omzuna kafasını atar ve derin bir iç çeker* 

Cyrus: Hey, ders başlıyor geliyor musunuz?

Buffy: Sanat dersi için bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. :/

Cyrus:  Sanat insanın eIinin, kafasının ve kaIbinin birIikte çaIıştığı şeyIerdir. Ve ben Jonah'yla birlikte çalışacağım. Bayan Simon proje hazırlaması için bizi eş yaptı. 

*Cyrus güler* 

*Buffy ve Cyrus yürürken Andi duraksar* 

Buffy: Bugün geliyor musun?

Andi: Dolabımdan bir şey almayı unuttum, hemen döneceğim.

Buffy: Tamam biz gidiyoruz.

Andi: Tamam ben size yetişirim.

*Andi dolabına yaklaşırken etrafta kimse yoktur.* 

*Bir anda çok büyük bir ışık patlaması yaşanır ve ışığın ardından Sude gözükür*

*ANDİ ÇOK YÜKSEK SESLE BİR ÇIĞLIK ATAR*

Andi'nin DünyasıWhere stories live. Discover now