Krew

3 0 0
                                    

26 lipca w miejscowości Mylans na ulicy Lukcy Street z czystego bezchmurnego nieba runął deszcz krwi.To zjawsiko potwierdziło wiele godnych zaufania osób. Krew spadła głównie na dom Emmy Black, dom tej Pani został zalany.Pani Black jest samotną matką wychowującą swoją piętnastoletnią córeczkę, Lucy.        PANNA BLACK ODMÓWIŁA UDZIELENIA WYWIADU


Gdzieś tam w środku naszej duszy, gdzie legną się nasze najskrytsze myśli, żadna nie była tak naprawdę rozczarowana, kiedy to się stało. Pozornie jednak wszystkie wydawały się przerażone, zawstydzone albo po prostu zachwycone, że ta jędza Black znowu dostała po nosie. Większość ich chodziło z Lucy do szkoły od przedszkola i przez ten cały czas znajomości żadną nie wiedziała, że Lucy ma zdolności telekinetyczne.

Całą szkołę wypełniały krzyki, echa. Na ostatniej lekcji dziewczęta grały w piłkę ręczną, potem wszystkie dziewczyny popychały się pod gorącym prysznicem wszystkie piszczały, pryskały się wodą, podawały sobie z ręki do ręki próbkę białego, pachnącego mydła.Lucy stała między nimi wszystkimi kompletnie bez ruchu. Dziewczyna była niezgrabną, przysadzistą dziewczyną z ,wielkimi pryszczami na twarzy i szyi, była ona wiecznie pomiatana,oszukiwana,upokarzana. gdy Lucy wzięła kąpiel pod prysznicem poczuła lekki strumyczek krwi który spływa po jej nodze.

Dziewczęta z klasy Lucy zaczęły krzyczeć

-O-kres!

Lucy stała  biernie wewnątrz otaczającego ją kręgu dziewcząt.Kiedy kilka kropelek krwi zaczęły kapać na kafelki podłogo, jedna z "koleżanek" Lucy poczuła gwałtowne obrzydznie

-Na litość boską, Lucy, dostałaś okresu! UMYJ SIĘ !!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LucyWhere stories live. Discover now