a nap további részét a telefonom és a fülesem társaságában töltöttem miközben luke a változatosság kedvéért az idegeimre ment. valamiért kifejezetten szórakoztatónak találta azt, hogy rápillantott a telefonomra ezzel megnézve a számot amit éppen hallgattam és kitépte az egyik fülesemet és elkezdte énekelni azt az adott dalt. miután már hatodjára játszotta el ezt elszakadt nálam a cérna és újra felhívtam a figyelmét arra a tényre, hogy nekem a hivatásom az, hogy megvédjem és erre egészen jól ki is képeztek így semmi komolyabb erőfeszítésbe se kerül nekem eltörni a kezét. ezek után áttért arra, hogy három percenként megkérdezte, hogy esetleg nem valamelyik számukat hallgatom. miután pedig közöltem vele, hogy csak kettő számukat ismerem de azokat se szoktam soha se hallgatni megsértődött.
kicsikét hazudtam. a legelső CD-jüket meg is vettem. igazából a barátnőmnek szántam de végül nem adtam oda neki miután bele hallgattam. ügyesek a srácok.
most éppen a konyhában ülök és várom, hogy luke befejezze a vacsoráján ami valamilyen mekis menü. felhúzott szemöldökkel és unott arccal figyelem. ő telefonozik. valószínűleg megérzi, hogy bámulom, felnéz és elmosolyodik. már nyitná a száját amikor közbe vágok.
- elsőnek inkább nyeld le azt a falatot. nem hinném, hogy örülnének a rajongóid ha megtudnák, hogy megfulladtál miközben mekis kaját zabáltál. - erre gyorsan megrágja és lenyeli.
- talán te is kérsz?
- nem. valamiért elment az étvágyam azóta, hogy itt vagyok.
- óh, segítsek vissza hozni? - vigyorodik el.
- nem tudom, hogy te szándékosan nem értelmezed a beszólásomat vagy tényleg nem esik le.
- ha nem kérsz a kajámból akkor miért bámulsz?
- talán zavarban vagy tőle?
- dehogyis. csak kíváncsi vagyok.
- azért mert úgy tudtam, hogy diétázol és egészséges kajákat eszel.
- látom valaki olvassa a rólam szóló cikkeket. csak nem a megszállottam vagy?
- álmodozz csak. - grimaszolok egyet.
- amúgy meg ez egészséges. van benne hús és saláta is, van mellé burgonya, plusz narancslevet iszok hozzá. - az arcomat látva felnevet és tovább folytatja az evést.
az ablak felé pillantok. a nap kezd lassan lemenni és gyönyörű narancssárgás árnyalatra festi az ég alját. nem hittem volna, hogy ennyire fárasztó és egyszerre unalmas lesz ez az állás. újra előveszem a telefonomat és tovább jegyzetelek a dolgokról amik még kellene fognak. natalienak többször is megköszöntem, hogy megvette nekem a fülest és még pár kaját. tudom, hogy azt mondtam, hogy elment az étvágyam, de ez persze hazugság volt. hogy is mehetne el az étvágyam amikor vannak olyan ételek a földön, mint például a fánk? lehetetlen kihagyni akkor is ha nem vagy éhes.
- mibe fogsz jönni a buliba?
- tessék?
- mondtam, hogy buliba megyünk ma este.
- nem, nem megyünk.
- héé, sidney, nem lehetsz ennyire buli gyilkos.
kifejezéstelen arccal nézek rá.
- pedig az leszek. ma este nem mész el sehová se.
- tudtommal a testőröm vagy nem pedig a bébiszitterem.
- nem sokba különbözik a kettő főleg amiatt se, hogy kibaszottul gyerekesen viselkedsz.
erre a szemeit forgatja! megáll az ész. kettőnk közül egyedül nekem van jogom forgatni a szemeimet ő rá.
- a lényeg az, hogy akármennyire is karót nyelt vagy, én meg te elmegyünk ma este egy buliba. muszáj elkísérned, nem?
- de. - szűröm a fogaim között. ma akartam befejezni a trónok harca hatodik évadát, de áá, persze, hogy nem fog menni emiatt a beképzelt hólyag miatt.
- nem hallottam, megismételnéd hangosabban?
- de. - mondom, mire ő csak önelégülten elvigyorodik.
- jó buli lesz. majd rendelek neked egy kört.
- nem fogok inni alkoholt.
- miért is?
- mert én dolgozni fogok. különben is elég ha kettőnk közül te iszod le magadat. - addig is nem engem fog idegesíteni. jaj ne. hacsak nem túlzásba esik és haza kell hozni és leokádja a cipőmet.
- miben fogsz jönni?
nem válaszolok.
- segítsek kiválasztani? - vigyorodik megint el, mire egy újabb gyilkos pillantásba részesül tőlem.
- megoldom egyedül is.
_________________
hey guuys, tudom egy éve nem voltam ebben a sztoriban aktív de most újra visszatértem ide is. nem tudom, hogy van e egyáltalán még valaki aki olvassa ezt vagy érdekli ez a történet de mindenesetre is ha van itt olyan akkor azt puszilom💕 és sajnálom, hogy ennyire egy kis szar vagyok de ez van:((