-Jungkook-
Obudziłem się. Spojrzałem na zegarek. Wskazywał 3:30. W oczy rzuciła mi się wiadomość.
YourDaddy95: Wyglądałeś dziś nieziemsko. Już wyobrażam sobie ciebie w samych bokserkach.
O co chodzi? Kto to? Na jego profilu nie ma żadnych zdjęć. Trudno.. Idę spać.
Usłyszałem dźwięk wiadomości.
YourDaddy95: Powinieneś spać kochanie. Dlaczego o tej porze czytasz wiadomości?
Jkook97: Kim jesteś? To raczej nie twoja sprawa co robię!
YourDaddy95: Tu się mylisz kochanie. Ty jesteś moją sprawą. Tylko moją!
Jkook97: Odczep się człowieku!
YourDaddy95: Uważaj do kogo mówisz słońce... Jeszcze będziesz mnie błagał na kolanach!
Jkook97: Lecz się! A teraz idę spać!
YourDaddy95: Dobranoc kotku ;3
Co tu się dzieje do jasnej cholery? Pewnie ktoś ze znajomych świetnie się bawi. Eh wracam do spania.
Następnego dnia obudziłem się o 9:00. Zaspałem i przez to nie zdążyłem na siłownie. Spojrzałem na telefon.. znowu wiadomość od niego.
YourDaddy95 : Jak ci się spało mój królewiczu?
Jkook97: Słabo.. Ale co cię to obchodzi?! Kazałem ci spadać.
YourDaddy95: Twój upór cholernie mnie podnieca. Jesteś mój.
Jkook97: Człowieku, odwiedź najbliższy szpital psychiatryczny!
YourDaddy95: To ty niedługo będziesz go potrzebował, bo oszalejesz na moim punkcie.
Jkook97: Świetny dowcip! Muszę iść, mam nadzieję, że nie do zobaczenia!
Ten człowiek mnie osłabia. Pisze do mnie nie podając swojego imienia, ani nic. Przecież to nienormalne. Chociaż muszę przyznać, zaczęło mnie to ciekawić. Ubrałem się i ruszyłem na spotkanie z Tae.
Jk: Tae. Jakiś człowiek do mnie pisze. Mówi, że będę szalał na jego punkcie i wgl. Trochę mnie to przeraża.
Tae: Zablokuj go! to może być jakiś zboczeniec.
Jk: Trochę mnie to kręci.
Tae: Zwariowałeś? A zresztą i tak zrobisz co będziesz chciał.
Jk: Poproszę go o zdjęcia. Wtedy zobaczę co zrobię.
Pożegnałem się z przyjacielem i ruszyłem do domu. Wyjąłem telefon i napisałem:
Jkook97: Wyślij mi swoje zdjęcie. Chcę cię zobaczyć.
YourDaddy95 :
Jkook97: Oh.. Jesteś bardzo przystojny.
YourDaddy95: Chodź tu do mnie, to zobaczysz więcej mnie.
\adres/
Jkook97: Chyba oszalałeś!
YourDaddy95: To nie ja oszalałem. Tylko ty, i to na moim punkcie.
Jkook97: Jesteś stuknięty! Czemu niby miałbym szaleć na twoim punkcie?
YourDaddy95: A z jakiego innego powodu rozmawiałbyś z gościem z internetu, który chcę cię pieprzyć?
Cholera miał rację. Może i trochę zawrócił mi w głowie. Ale no bez przesady.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------- A więc mój pierwszy ff! Mam nadzieję, że będzie się wam podobał!--------------------------- Gwiazdki i komentarze naprawdę motywują!---------------------------------------------------------------- Miłego czytania!-----------------------------------------------------------------------------------------------------
CZYTASZ
Deeper Daddy! II Jikook 18+
Fanfiction21 letni Jeon Jungkook, prowadzi monotonne życie. Jego najlepszym przyjacielem jest jego rówieśnik Kim Taehyung. Pewnego dnia Jeon spotyka na swojej drodze tajemniczego człowieka posługującego się pseudonimem "YourDaddy95". Jak później się okazuje...