2.

1.5K 55 16
                                    


YourDaddy95: Mam na ciebie ochotę. 

JKook97: Skąd mnie znasz?

YourDaddy95: Skarbie przestań. Chodź do mnie, i rozbierz się przede mną a wszystko Ci wyjawię. 

JKook97: Nie! To ty przyjedź do mnie. \adres/

YourDaddy95: Już jadę kochanie.


To chyba jedyna opcja, aby się dowiedzieć czegoś od tego człowieka. Kto wie, może i przy okazji się zabawię?  Przecież jestem młody i mam prawo eksperymentować.


YourDaddy95: Jestem pod twoimi drzwiami. Otwórz.

Otworzyłem drzwi. Był jeszcze przystojniejszy niż na zdjęciu. Za nim zdążyłem cokolwiek powiedzieć, poczułem jak namiętnie mnie całuję.

Jk: Jak masz na imię?

Jm: Jimin skarbie. Nic nie mów. Po prostu bądź cicho.

Jk: Ale...

W tym momencie poczułem jak ściąga ze mnie koszulkę. Rzucił ją na ziemię. 

Jm: Prowadź to sypialni. 

Z zamkniętymi oczami, namiętnie całując Jimina, obijając się o ściany wreszcie znaleźliśmy się w sypialni. Chłopak pchnął mnie na łóżko. Stojąc nade mną, zaczynając od ust, zaczął schodzić pocałunkami coraz niżej. Doszedł do paska. Rozpiął go, i zsunął moje spodnie. 

Jk: Jimin, ja nigdy..

Jm: Siedź cicho!

Gdy zsuwał moje bokserki, nie mogłem wytrzymać z podniecenia. 

Jm: Skarbie, może troszkę zaboleć. Wypnij się delikatnie.

Zrobiłem o co poprosił. Poczułem jak używa czegoś zimnego. Po chwili jednak, uczucie ustąpiło. Poczułem jego pocałunek, na moim pośladku. Jakkolwiek to zabrzmi, nie mogłem powstrzymać się od jęku.

Jm: Dobrze Ci?

Jk: Tak...

Jm: Masz się do mnie zwracać "Proszę Pana"! 

Jk: Dobrze proszę pana. 

Nagle poczułem, że wskoczył na łóżko. 

Jm: Rozbierz mnie. 

Jk: Dobrze, proszę pana.

Całując mojego kochanka, zacząłem zdejmować z niego ubrania. Był taki umięśniony. 

Jm: Wypnij się.

Zrobiłem co kazał. Nałożył mi opaskę na oczy, i związał ręce. Poczułem uderzenie na pośladkach. To było cholernie podniecające. 

Jk: Mocniej Proszę Pana!

Poczułem mocniejsze uderzenie. Jimin doprowadzał mnie do szaleństwa. Nagle, ku mojemu zaskoczeniu, chłopak zszedł z łóżka. 

Jm: Obróć się na drugą stronę łóżka.

Wykonałem polecenie. Chwilę później, poczułem. A konkretnie poczułem w sobie jego palce. Najpierw jeden, potem drugi. Gdy już byłem gotowy usłyszałem jego głos.

Jm: Teraz usiądź na mnie. 

Nie trzeba było mnie długo namawiać. Ten chłopak powodował, że oszalałem na jego punkcie. 

Jk: Już proszę pana.

Jm: A teraz zacznij podskakiwać. 

Po kilkunastu minutach doszedłem. Jimin doszedł we mnie chwilę później. Pocałował mnie namiętnie dotykając po całym ciele. 

Jm: Muszę już iść.

Jk: Do zobaczenia proszę pana. 

Ubrał się i pocałował szybko na pożegnanie. Gdy zamknąłem za nim drzwi, poszedłem pod prysznic. Następnie ubrałem bokserkę i bieliznę. Spojrzałem na telefon. Dostałem wiadomość. 

YourDaddy95: Byłeś nieziemski jak na pierwszy raz! :3

JKook97: Dziękuję proszę pana! Tylko jak ja teraz wyglądam ^^

JKook97: Dziękuję proszę pana! Tylko jak ja teraz wyglądam ^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

YourDaddy95: Teraz, już jesteś mój. Więc to znak, że do kogoś należysz. Pokaż więcej pamiątek. 

JKook97:

YourDaddy95: Następnym razem, będzie jeszcze goręcej skarbie **

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

YourDaddy95: Następnym razem, będzie jeszcze goręcej skarbie **

Deeper Daddy! II Jikook 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz