Prije negoli smo se uopce pocele spremati, javila sam Lilly da idemo, kao sto sam obecala. Rekla je da ce nam avion biti spreman za cetiri sata i da se lijepo zabavimo. Nadam se da hocemo.
,,Ne mogu docekat! Ponovno zajedno putujemo..."-rekla je Helena kad smo sjele u avion.
,,Nina, mislis da ces ga sresti tamo? Mislim, kako ces se ti ponasati s obzirom na sve ovo?"-pitala me Sophia nesigurno.
,,Trenutno ne zelim uopce razmisljati o tome. Idemo na odmor i ne zelim razmisljati o poslu."-odlucno sam rekla.
,,Pametno, imas pravo. Ali opet, ako ga sretnes?"-kao da je navaljivala da dobije taj odgovor.
,,Sophia, dosadna si. Ako ga vidimo, pravit cu se da ga ne poznajem."-rekla sam nazivcirano smao da je se rijesim.
,,Tebe on stvarno zivcira?"-pitala je Helena.
,,Da."-odlucno sam rekla, pomalo povisenog tona.
,,Ljubav..."-sapnula je Sophia Heleni, ali sam ih cula.
,,Ma kakva ljubav?! Daj, prestanite!"-ovo me jako zivciralo.
,,Okej, okej, prestat cemo..."-ispricavale su se.
Tad sam zaspala. Nakon nekog vremena sam osjetila da me Helena budi. Otvorim oci i vidim da smo sletjeli. Dok sam se protezala nasmijala sam se. Konacno, odmor.
,,Ajde, idemo."-pozurivala me Sophia.
,,Prvo idemo u hotel."-rekla sam.
Sjele smo u auto koji nam je Lilly nasla i koji ce nas voziti gdje god. Vozac je pokupio kofere i stavio ih u prtljaznik.
,,Jako sam sretna. Ponovno nase zajednicko putovanje."-smijala se Helena.
,,Bas nismo dugo."-prisjetila sam se.
,,Bit ce predobro. Dva tjedna. Brutalno."-zakljucila je Helena.
,,Mozemo i duze. Ja mogu koliko zelim ustvari."-rekla sam iako to nije tako.
,,Nina, rekla si mjesec dana da imas slobodno. Moras sa..."-krenula je govoriti Sophia, ali sam ju prekinula.
,,Ne. Ne zelim. Zivcira me. Necu raditi s njim. Uostalom, zasto se mene nitko nije sjetio pitati?"-ponovno sam se zivcirala oko toga svega.
,,Zasto sad to spominjes? Necemo pricati o tome, Sophia, dogovorile smo se. Ne zelim da se nervira sad dok smo zajedno jer i mene to nervira."-ljutila se Helena na Sophiu.
,,Oprostite. Samo sam htjela... Ma nista. Zaboravite. Zaboravit cu i ja na to i okej. Uzivat cemo samo nas tri ovih par tjedana."-na kraju se nasmijala.
,,Tako je."-slozila se Helena i pogledala me.
,,U redu..."-nasmijala sam se i zagrlila ih obje.
Izasle smo iz auta. Dosle smo pred San Fernando hotel. Otisle smo na recepciju i uzele kljuc nase sobe. Usle smo unutra i pobacale se na krevet, jedna po jedna.
,,Zivot je lijep!"-uzdahnula je Helena, na sto smo se nasmijale sve tri.
,,Kamo cemo veceras, djevojke?"-brzo je ustala Sophia i stala ispred nas.
,,Idemo u neki luksuzni restoran, sa puno specijaliteta, sa divnim vinom i desertima..."-zamisljeno je rekla Sophia.
,,Ako mislimo sve tako luksuzno, onda se bolje pocnimo spremati, pa idemo."-odgovorila sam im.
I tako je krenulo to spremanje. Sminkanje, oblacenje, bla, bla, bla... Zenska sredjivanja. Uglavnom, nakon kojeg sata smo se spremile i izasle. Restoran je stvarno bio divno uredjen i ugodjaj je bio savrseno opustajuci. Pogledale smo oukolo cim smo dosle, provjeravale smo ima li tko poznat, klasika. Pogled mi se zaustavio na jednom stolu i shvatim da je to on. Sjedio je s nekom zenskom, ona mi je bila okrenuta ledjima, a on je bio preko puta nje, gledao prema meni.
,,Hajde, Nina."-iz tog buljenja, doslovno, trgnula me Helena.
,,Evo."-maknula sam pogled i krenula prema nasem stolu.
Pomalo sam se zabrinula za to kako sad izgledam. Jesam li lijepa? Cekaj, zasto o tome sad razmisljam? Uglavnom, nas stol je bio nekako dijagonalno od njihovog, ali tako da sam ih savrseno mogla vidjeti, nju i dalje nisam vidjela, a njemu sam vidjela lice.
,,Ma gdje ti gledas stalno?"-pitala je Sophia i okrenula se, na sto se brzo vratila i gledala me u oci.
,,Sta je?"-pitala sam kao da se nista ne dogadja.
,,Buljis u njega cijelo vrijeme, sta sta je?"-smijala se, a onda je i Helena shvatila sta se dogadja.
,,I onda nisi zaljubljena, ha?"-rekla je na sto sam preokrenula ocima i popila vino iz case.
,,Polako, mala, nije ni ponoc jos."-smijale smo se, na sto sam slucajno pogledala u njega i uhvatila ga kako me gleda s malim smjeskom, aha.
,,Idem do wc-a. Sad cu se vratiti."-krenula sam u wc i kad sam usla rukama se naslonila gledajuci se u ogledalo. Gledala sam samu sebe i stvarno razmisljala o tome jesam li bas sad lijepa. Nikada, ali nikada me nije bilo briga kako izgledam pred nekime, no sad je malo drugacije. Najednom, vrata se otvore, prvo sam vidjela s ledja da je to ona cura sto je sjedila maloprije s njim, a onda se okrenula.
,,Isuse Boze... Molim te, jel se smijem slikati s tobom?"-bila je visoka otprilike kao ja i bila je jako lijepa i cinila se kao draga osoba, ali imala sam osjecaj da kao provocira ili nesto... Ne znam, uglavnom, pristala sam na fotografiranje.
Kasnije sam odmah izasla i smireno dosla do stola.
,,Gdje si ti toliko dugo?"-pitala je Helena.
,,Slikala sam se s jednom curom, pa zato."-nasmijala sam se.
Ubrzo se i ona vratila za stol, a onda je on ustao. Zagrlili su se i poljubili u obraz, ljubomorna sam. Ne smijem biti, znam, ali mislim da se ne mogu suzdrzati. Dok je hodao prema izlazu ponovno me gledao, a i ja njega.
,,Kemija. 100% sam sigurna."-rekla je Sophia samouvjereno.
,,Daj, suti."-odbijala sam tu cinjenicu.
Zelim znati tko je ta cura, zasto su bili zajedno i najednom je on otisao... Mozda drugoj, hahahah.
Novi nastavak!! Sljedeci ce uskoro, a do tad uzivajte u ovome!
ESTÁS LEYENDO
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfic14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?