Du og Nash var på sofaen i stua og slappet av, du var på telefonen og tekstet med din beste venn Ryan. Du smilte og prøvde og holde tilbake den lættisen du holdte på og få fordi det bildet som han sendte deg av en utrolig rar dame.
''What is so funny?'' spørte Nash samtidig som han lente seg over for og se hva du gjorde på telefonen. Du gjemte telefonen og han så på deg mistenksomt.
''nothing'' sa du og begynte og være på telefonen igjen.
''So how was your day?''
''Good, yours?'' svarte du uten og se på han engang, og viste ingen interesse men du holdte på og lese en lang melding om hvordan han fant hun damen på nettet og at han hadde manipulert bildet.
Etter 5 korte minutter spørte Nash deg
''Who are you texting?''
''Uhh.. Ryan''
svarte du tilbake litt klein stemning men du kunne se Nash sin kjeve stramme seg og han var sint.
''Oh..''
var alt han sa og du nikket i respons og fortsatte og tekste med Ryan.
''Well im leaving, bye'' Sa Nash og gikk opp mot gangen. Du så på han forvirret og følgte etter han og lot mobilen være igjen i sofaen.
''Why?'' spørte du litt forvirret.
''I dont wanna to hang with you if you only are going to text with that stupid guy?''
Du følte sinnet bygget seg opp og før du kunne tenke på hva du skulle svare kom det masse ut av deg.
''He is not stupid, and i can text who i want if i wont. Sorry if im not giving you attention.'' sa du ildsint og du følte alt inne i deg boble.
''Oh so if you prefer him over me so date him then!''
''Maby i will!'' sa jeg med tårer i øyne og angret mer og mer hvert sekund.
Nash bare ristet på hodet og gikk ut med glinsende øyne, det så ut som han skulle til og gråte. Du løp til sofaen og gråt, du tenkte for et par sekunder før du løp ut for og finne Nash for han kan umulig ha kommet så langt.. Dere begge vet at å slå opp er en stor feil sekundet dere gjorde det.
Du fant han gående på gaten forran deg og sparker i steiner med hodet hengende lavt.
''NASH!''
Roper du for at han skal stoppe, det var egentlig bare dere der fordi det var midt på dagen og den gata var egentlig bare fylt av forlatte hus.
Nash stopper og venter på deg med hodet hengende like lavt.
''What do you want?'' Spørte Nash med en gang jeg kom frem.
''I just wanna to say sorry, it was not right to do that and im really sorry!''
Nash ser opp til deg og du ser at han har gråtet selv.
''I just got jealous beacuse i want to make you smile like that trough messages and i dont want to be replaced with that Ryan dude''
Du smiler og sier ''Nash i will never replace you, you are un-replaceable''
Dere klemte og du hvilte hodet ditt på Nash sin skulder og du spørte Nash nervøs.
''Do you want to take me back?''
Du vet Nash smiler og han spør deg tilbake.
''only if you take me back''
''Ofcourse'' sier du og kysser han, du føler det samme som du alltid føler. Masse sommerfugler i magen.
''I love you''
''I love you too Nash''