26

3.5K 212 30
                                    

  "SURPRIZĂĂĂĂ!!!"

  Ben:

    Eric a fost cât se poate de surprins. Se întoarse la mine cu un zâmbet larg și drăguț, exact ca el.
   -Tu ai făcut asta?
  Am dat din cap aprobator, zâmbind. Imediat după simțisem cum sunt tras în cel mai dulce sărut pe care l-am avut odata. Apoi ridicat în brațe, apoi învârtit și sărutat din nou. 
    -Mulțumesc, Ben! E cel mai frumos lucru pe care l-a făcut cineva pentru mine! Te iubesc...
    -Și eu te iubesc!

  Am mers să salutăm invitații, printre care și Satan- ăăă, ăsta...Steven...
  După aea am mers pe ringul de dans. Am dansat...m-am distrat...de băut chiar nu aveam chef, pentru că știm cu toții ce s-a întâmplat ultima data.
  A venit vremea pentru cadouri. Sora mea îi dăduse o carte cu poze porno (logic) , Andrew îi dăduse prezervative, doamna Jhonson ciocolata și restul chestii complet simple. Mă întrebam dacă o sa ii placa ce am făcut pentru el. Până acum nimeni nu a avut cadouri extravagante și scumpe însă....era rândul lui Steven. Ii înmânase o cutie neagră, elegantă, în care se afla...... un ceas de aur. Ceasul de aur Gucci Rolex pe care și-l dorea el. Nu mi-a venit sa cred când am văzut.
    -Ooo Doamne e, Steven, mulțumesc! De unde ai știut?
    -Un magician nu își dezvăluie secretele!
Am privit pe la spate așa-zisul  cadou pentru el, iar atunci m-a luat un gând prost.
    -Ben...e rândul tău!
Tremurasem la auzul cuvintelor sale. Parcă îmi era rușine să urmez după domnul bogătaș...Mă uitasem prin jur, mă panicasem și...ei bine fugisem!
   Mersesem pe terasă să mă gândesc la asta. Începuseră să îmi curgă lacrimi. Aveam impresia că eu ...eu nu sunt la fel de bun ca Steven...că pur și simplu...auff, nu mai contează...
  
  Stăteam bosumflat cu brățarile in mână. Le priveam, gândindu-ma că ar fi mai bine să le arunc.
    -Poate nu sunt la fel de bogat ca el! Nici la fel de atrăgător sau deștept! Îmi pare rău că nu ți-am putut lua eu acel ceas.Poate că, cadoul meu nu e așa frumos și scump ca și al lui, insa m-am gândit că ar fi drăguț sa avem brățări identice!
  Vorbeam absolut fără nici un sens.
   -Dar e drăguț!
Era...era vocea lui. Vocea lui Eric care mă liniștea indiferent de situație.
   

Profu' De Sex//Yaoi//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum