Hoofdstuk 1

398 10 0
                                    

Austin pov.
Deze week is Larissa er helemaal niet, ze heeft niet gezegd waarom maar het heeft te maken met school zei ze. Ik maak me klaar en vertrek dan naar Amsterdam daar neem ik het vliegtuig naar Seoul, Zuid-Korea. De laatste tijd heeft Larissa het veel over BTS gehad. Ze luistert hun muziek en ik heb ze op gezocht. Ik vond de naam Jeon Jungkook erg bekent voor komen. Larissa heeft het vaak over het verleden. Ik weet dat toen ze drie was hiernaar toe verhuisde. Ze vind het jammer dat haar ouders haar van Jungkook weg hebben gehaald, dat ze haar niet steunen is het bekend zijn. Ik kom aan in Korea en zie al gauw de rest van de jongens. Ik groet ze en dan gaan we naar ons hotel. Ik zit op bed in het hotel met mijn laptop open, ik ben aan het skype met Larissa. "Goede morgen Austin." Zegt ze bij haar is het avond maar bij ons is het ochtend. Ik kon niet slapen dus ging ik maar met Larissa skypen. "Hoe is het daar Liz." "Nou ja, m'n ouders houden me erg goed in de gaten wat stront vervelend is." Zegt ze ik knik. "I know. Kom je over een week wel hiernaartoe?" "Ja zeker, wat denk jij dan. Ik ben de leider van de groep ik laat jullie echt niet alleen." Ik knik ze heeft gelijk. "Maar ik ga nu, morgen Examen 1 dus ik ga nog even de laatste dingen doornemen en dan goed slapen." Ik knik en wens haar succes.

*Een week later*

Larissa pov.
Ik loop de school uit met mijn koffer. Koffer? zou je denken ja denk maar niet dat ik terug naar huis ga nadat mijn ouders mij gisteren de hele dag hebben opgesloten. Nadat ik terug kwam van school. Ze waren zeker bang dat ik zou weg lopen en naar de band zou gaan. Iets toe laten in wat ik eigenlijk wilde was eigenlijk nooit het geval. Het was altijd hun wil en niet iets wat ik ook leuk vind of mijn mening over iets.

Ik loop de trein uit en loop naar de gate. "Larissa wat doe jij hier?... met je koffer!?" vraagt mijn tante uit Indonesië die hier voor een paar dagen was. "Ik ga naar Korea" "Jij gaat helemaal nergens heen Jonge Dame." Zegt mijn moeder boos "Larissa Hier heen!" Hoor ik mijn styliste roepen. "Daag ik moet gaan." Mijn styliste komt naar mij toe en zegt "We moeten echt opschieten." Ik knik en samen gaan we snel naar de juiste gate. Eindelijk zitten we in het vliegtuig en hangen we in de lucht.

Na een lange vlucht komen we aan in Seoul. "Sharon? waar moeten we nou naar toe?" "Euhm... Onze koffers ophalen en dan naar de aankomsthal want de band zou ons op komen halen." Ik knik en samen zoeken we uit waar onze koffer zouden kunnen zijn. Na een half uur zoeken hebben we eindelijk onze koffers in handen en lopen we naar de aankomst hal en zien we al gauw de rest staan. "Kom we gaan naar de auto voordat er fans zijn." Zegt Max (Een bewaker) ik knik en loop achter hun aan. In het hotel aangekomen zijn we naar onze kamers gegaan en nu gaan we naar buiten en daar zie ik de auto staan, wat geeft dit een fijn gevoel. Weg bij mijn ouders zijn is veel fijner. Als het goed is rijden we nu gelijk door naar het kantoor van Big hit Entertainment. Als we daar aan komen zie ik dat ze al zijn begonnen.

Jeon Jungkook pov.
Ik kijk om me heen we staan op het podium, wat is dit geweldig hiervoor doen we het ook voor. Na het concert kom ik buten adem de kleedkamer in. Ik doe schone kleding aan en wacht op de rest. "Laten we maar gewoon naar de dorm gaan want we hebben over drie dagen een meeting met The Wildcast Dan kunnen we nog wat dingen doen, want onze manager heeft gezegd dat het daarna heel druk wordt." Zegt Namjoon. Ik knik. "Hoe heten de leden trouwens die er in zitten." Vraagt Jimin. "Ik zal het eens opzoeken." Zegt Jin. Jin pakt zijn telefoon en zegt "The Wildcasts bestaat uit twee jongens en een meisje." "Oke, en hoe heten ze nou?" Vraagt Hoseok ongeduldig. Ik moet lachen om hoe hij bijna staat te springen van nieuwsgierigheid. "Rustig, De twee jongens heten: Justin Castilo, Austin Moon . En het meisje heet Larissa Nolten..." Larissa Nolten... De naam komt me bekend voor, en dan weet ik het weer. Zo heette mijn beste vriendin toen ik drie was, ik vond haar zo leuk dat ik gevoelens had voor haar. Waarom moest ze weg gaan... "O en Austin is de oudste hij is 21 Jaar, Justin komt daarna die is 21 jaar en dan heb je Larissa en die is 17 Jaar." Zegt Jin zou het dan toch haar zijn? Ik ben zo benieuwd.

Aangekomen in de dorm ga ik gelijk naar mijn kamer en ga ik achter mijn computer zitten en zoek ik naar Larissa Nolten.

~ Larissa Nolten de jongste uit de band The Wildcast. Ze is ontdekt toen ze met een groep jongens in Amerika ging rond toeren Magcon zo heette die groep toen. Op haar 8 jarige leeftijd heeft ze een contract getekend bij de label BTS=Bring The Show. Larissa heeft tot haar derde in Korea gewoond maar is toen naar Nederland verhuist. Ze had in Korea een goede vriend waar ze alles mee kon delen, en nu hoopt ze dat ze hem nog een keer terug vind. "Al moet ik de hele wereld over om hem te vinden. Dat maakt me geen bal uit." Heeft ze aangegeven in een interview.~

Ik sluit af en weet nu heel zeker dat het Mijn Larissa is.

Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu