-A teszt eredménye negatív.-motyogtam.
-De hát ez jó hír, nem?
-Persze.Csak szeretnék babát.Vagyis nem így egyedül és hiányzik.-sírtam el magam.
-Azért szerintem menj el nőgyógyászhoz.Úgy legalább 100%-os lesz.
-Időpont nélkül mehetek?
-Szerintem igen.Elkísérjelek?-már kezdtem összeszedni a cuccaimat, és a kabátomért is elindultam.
-Nem kell.A fiútestvéremmel megyek.
-Mi?De hát neked csak lány testvéred van.
-Ma tudtam meg, hogy Marc André-ter Stegen a testvérem.
-Hogyan?Nem vágom.
-Többet én se tudok.Most megyek.Sietek!
-Jól van.-ölelt meg.-Ha mégis lesz kisbaba, én akkor is támogatni foglak.
-Köszönöm.-és ezzel ki is léptem az ajtón.Útközben hívtam a délelőtt még faképnél hagyott kapust, Stegent.A válasza igen volt, és megígérte, hogy a családi kapcsolatunkat is elmeséli.Amire őszintén szólva már nagyon kíváncsi voltam.A kapust a kávézó elé hívtam, hogy több ideje legyen szegény teremtésnek mesélnie.Amint meglátott közeledni hatalmas vigyor ült ki a szájára.
-Tényleg eljöttél.-csodálkozott.
-Én hívtalak ide, még szép, hogy eljövök.
-Hova is megyünk pontosan?
-Nőgyógyászhoz.-jelentettem ki.
-És oda miért én kellek?Liza miért nem lett volna jó?
-Mert szeretném ha te is tudnád ezt a kis dolgot.Viszont hallgatlak előtte, hogy hogyan is vagyunk mi testvérek.
-Apukádnak köszönhető igazából.Ugyanis mikor meglátogatta a szüleit találkozott anyukámmal.Egy kis görbe este következménye képpen megfogantam én.Szóval apukád az én apukám is.A szüleink azóta is tartják a kapcsolatot, nem vesztek össze.Édesapáddal a mai napig ápoljuk a kapcsolatot.
-Huh, értem.Nem szeretnéd őket meglátogatni, amint végeztünk?
-Ha nem gond akkor szeretném.
-Ugyan miért is lenne gond?
-Fogalmam sincs.Na akkor miért is megyünk a nőgyógyászhoz.
-Lehet, hogy terhes vagyok.
-Micsoda?
-Szilveszter éjszakáján lefeküdtem Leoval.És nem védekeztünk.
-Ezt mikor akartad elmondani?
-Magam is csak tegnap tudtam meg.
-És el fogod mondani neki?
-Kellene nem?Viszont félek nagyon.
-Azt el is hiszem.Pozitív lett a teszt?
-Nem, az negatív.Liza szerint viszont kell a megerősítés esetleg megcáfolás.
-Ohh, értem.Az út további részében nem beszéltünk sokat, mindketten gondolkodtunk.A nap ragyogott az égen, de a szél fújt és elég hideg is volt.Félve léptem át a kórház ajtaját.A recepción eligazítást kértünk, majd szép lassan elsétáltunk a nőgyógyász szobájához.Rajtunk kívül még négyen voltak a váróban.Két 6-7.hónapban járó hölgy és párjaik.Szívem szakadt meg ahogy rájuk néztem.Nem tudom mi van Leoval, tulajdonképpen inkább nem is érdekel.Ki tudja éppen nem az új nőjével hancúrozik.
1 óra várakozás után végre mi kerültünk sorra.Stegen kezét fogva léptem át a küszöböt.Az orvos nem más volt, mint a rég nem látott keresztapám.Nagyon meglepődtem.
-Keri?-kérdeztem.
-Laura?Hát te?
-Ultrahangra jöttem.Te mit keresel itt?
-Én vagyok a nőgyógyász.
-Hu, hát ezt nekem még fel kell dolgoznom.-sóhajtottam.
-Gyere, addig elvégezzük a vizsgálatot.Ő az apuka?-nézett Marc felé.
-Nem, ő a testvérem.-tudni kell, hogy a keresztszüleim anyukám öccse és felesége, akik 14 éves koromban leléptek Németországba.
-Nem csak egy nővéred van?
-Eddig úgy volt.De apu egy félrelépéséből adódóan ő is a testvérem.Igazából, hogyha egy anyukától származnánk ikrek lennénk.Ti pedig visszajöttetek?
-Igen, 1 hónapja.Na, feküdj fel ide és betrutyizzuk a hasadat.-tettem amit kért, és perceken belül egy kék zselé került a hasamra.-Nos, most vezessétek a tekinteteteket a monitorra.-lassan elkezdte a készüléket végighúzni a hasamon.A képernyőn pedig megjelent valami.-A monitoron látható, hogy te terhes vagy.
Rengeteg érzelem futott át a testemen.Többek között öröm és bánat.Öröm, mert egy gyermek fogant meg a hasamban, bánat, mivel egyedül kell ezt valószínűleg.A vizsgálat után kaptunk pár ultrahang képet.Gondoltam, hogy ezt a hírt a gyermek édesapjának is tudnia kell, ezért leküzdve minden félelmem tárcsáztam a számát.
-Hallo?-szólt bele.
-Laura vagyok.Csak annyit szeretnék mondani, hogy...
ESTÁS LEYENDO
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanficIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...