******Ada******
Kahvaltı faslı son bulduktan sonra odama çıktım
Biraz telefonla uğraşmaya çalıştım ilk olarak.
Nihalin sosyal medya hesaplarına baktım baya takipçisi vardı.
Fotoğrafları da nihale yakışan türdeydi."Efendim cahit.
"Nihal mi?
"Eminsin değilmi bak iyi bak iyii bak lan nihalmi o!!!?
"Hemen geliyorum.
Bir bu eksikti..
Ada 1898 yılında izmir de doğmuştur.
Annesi kanser olduğu için ya ada dan vazgeçecekti ya kendinden.
Günler süren saniyeler saniye süren haftalar.
Artık bir karar vermişti doktorunun yanına giden mehlika hanım nasıl yapacaktı bilmiyordu.Hastahanede nihalin başında duran ada dün geceden beri boynu tutulmuştu.
İçeriye suzan ve babası girince.
Babasına baktı.
Suzanın umursar tavrı bile yoktu ya kadın önemsiz varlık gibi bakıyor resmen amına koduğumun karısı."Ne oldu sana! (Suzan)
'Ebenin amı oldu suzan teyze gelip bir baksana oraya dikilmiş ne oldu diyorsun.
(Ada)."Ada benimle doğru konuş halûk kızına bir bak istersen belki lavabosu gelmiştir.(suzan)
'Lavabo ihtiyacımı kendim görebiliyorum ama göremediğim şey sizin nihalin annesi olmadığınız.(ada)
*başımı siktiniz yeminle sen niye geldin suzan benim sana ihtiyacım yok şimdi defol git. (nihal).
'Iyimisin.(ada)
*evet iyiyim.(nihal)
'Serumun bitmiş kolunu uzatırmısın.(ada)
Serumu hızlıca iğnesini çektikten sonra kanayan yere yara bandı yapıştırdım.
Koluma giren nihal halen dengesini sağlıyamıyordu. Devlet hastanesinden çıktıktan sonra suzan denen orosbu babamla gitmiş hiç insanda "gel evladım bir eve gidelim sana yemekler hazırlarım deme yok.
Başında bile beklemedi kızın yaa insan evladına böyle yaparmı.
Tamam benim annem öldü bende çok acılar çektim ama babam bana böyle yapmadı yapmazda çünkü benim babamda vicdan var.*Neden gözlerin doldu süper manyak.(nihal).
'Ne gözlerim dolacak be umrumda olmazsın.(ada).
*eee o zaman neden yanımda sen kaldın.
(Nihal).'Neden kaldım yanında biliyormusun. Sana acıdığım için kaldım sürtük annen ne hali varsa görsün dedi ama ben seni bırakmadım çünkü sen acınacak haldesin kahpe surat. (ada)
*siktir git kevaşe.(nihal)
'Iyi ne halin varsa gör.(ada).
Arabamla eve doğru giderken aklım nihaldeydi acaba kötümü söyledim diye düşünüyorum hayır o da kaşınıyor çenesini tutuduğuda yok.
Durdum işte başında "senden hoşlanıyorum illa bunu açık açık bunu söyliyeyim.Bir saniye az önce ben ne dedim?
Yok hayır o benim düşmanım o benim düşmanım.Direksiyona yumruklarımı geçirmeye devam ederken ben nasıl bir boka girdim.
Nasıl çıkacaktım.
"Nihal ve ben hahahah nihal nihal 💞
Gözlerim doluyordu nedenini bilmiyordum ama doluyordu işte insan hemcimsine aşık olurmuydu ben ne yapacaktım babam duyarsa aşık olduğu kadının kızıyla öz kızı çıkıyor vay beee.
Eve geldiğimi fark etmem uzun sürmedi.
Ön koltuktaki çantamı alıp arabayı kitletleyip eve yürümeye başladım.Kesin nihal taksiyle geldi hemen duşunu alıp yattı.
Kapıyı mehtap abla açınca nihali sordum.
"Mehtap abla nihal geldimi?
+yok kızım senle değilmiydi nihal.
"Kavga ettik oda gitti nasıl eve hiç uğramadımı
'Kim eve uğramadımı nihal nerde?.
"Biz nihale kavga ettik oda çekti gitti ben eve geldi sanıyordum.
'birazdan gelir merak etmeyin.
+o deli kızın aklı bir gidip geliyor birazdan burda olur.
Abi bunlar delirdimi yaaa
"Hasta kız diyorum yolun ortasında bayılmış ya birdaha bayılırsa düşündüğünüzdemi yok yaa.
'O zaman birdaha hastaneye gider bu sefer sende gidersin sonra kavga etmezsiniz bu sefer.
Allahım sen yardım et bana odama çıkıp kapıyı çektim baştan beri gelmemiz hata babamın aşkını sikeyim ya.
Tutmuş amcan diyor orosbu kadın.
Yatağıma uzanınca dünün uyksuzluğu da olunca direk gözlerim kapanıyordu yavaş yavaş uykuya teslim oluyordum.
Mehlika hanım taksiye binip hastanenin yolunu tutarken gözyaşlarına hakim olamıyordu.
Belki yaşı 24 olabilirdi hayatını yaşamışdı ama kızı o meleği daha yaşamadan hayatının aşkını hayatın zorluğunu görmeden ölüyordu.
Doktorun yanına çıkıp oturdu kararı kesindi.+karar verdim halûk bey.
- bakın pişman olmayacağınız bir karar verin.
+pişmanlıkmı değneğin iki ucu boklu yol bu neyin doğru kararı.
-haklısınız evet sizi dinliyorum.
+ben kızımı doğrucam bakın ben zorla evlendirildim ve olan oldu ben kızımı doğurduktan sonra kim ona bakıcak.
-bakın bu doğru kararı siz vericeksiniz herşeyi düşünmelisiniz.
+kızıma sen sahip çıkıcaksın o sana emanet halûk.
-ben sahip çıkarım bana güvenebilirsin.
+kızımın adını ada koy olurmu.Mehlika hanım adayı doğururken hayatını kaybetti.
Kalbi dayanmayan mehlika hanim için herşey çok geçti o bir karar vermişti.
Halûk adayı kucağına aldı.
Erken doğum olmasına rağmen çok tatlı olan ada bebek halûğu çok endişelendiriyordu hayatın zorluklarına karşı nasıl başa çıkacağıydı.
Ama haluk onun yanında olucaktı.
Halûk ona sahip çıkacaktı.Telefonun melodisi kulağımda yankılanıyordu resmen.
"Efendim şule.
'bebegim nerdesin?.
"Evdeyim.
'Acilen buraya gelmen lazım senin kuzenin ortalığı dağıttı.
"Nerdesiniz.
'vys bardayız yanlız ça.
Daha fazla konuşmamak için yüzüne kapattım önemli olan nihaldi.
Eğer ona birşey olursa ortalığı darma duman ederdim.Arabanin anahtarını alıp evden fırladım.
Vys bara geldiğimde içeri koşarak girdim.
Tuvaletin ordaki topluluk dikkatimi çekince o yöne koştum iki kız nihali tutarken diğer kız nihali yumrukluyordu.
Kızın üstüne atladım konu nihaldi nihal."Olay bitti siktirip gidin.
Nihalin kolunu omzuma attım.
Arabaya yatırdım.
Bu halde eve götüremezdim.
Muhtemelen beykozdaki evimize götürecektim.Nihali yatağa yatırdım başında beklerken kaşı patlamış dudağının kenarı ve gözünün altı.
Abi kız dayak yemiş ama halen çekici.Kaba su koyup yüzünü silerken hafif kıpırdanması galiba canı yanıyordu.
Yüzünü sildikten sonra pansuman da yaptım.
Mutfağa geçip dolaba baktığımda donmuş yiyecekleri mikrodalga da ısıttım.
Evet canlar elimden geldiğince heycanlı ve güzel yazmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGULAR
أدب نسائيSır tutabilirmisin?. Galiba ben biseksüelim ama bu aramızda kalsın olur mu? 😕👩❤️💋👩