~~~~~~∆~~~~~~
Ziua următoare m-am trezi mai obsită ca niciodată.Odată ce-mi făcusem rutina,am dat peste Jiyoon care se holba la mine:
— Am ceva pe față sau...
O întreb confuză în schimb aceasta se încruntă.— De ce ai venit tarziu aseară?! Ai cumva vreun iubit? Iar eu nu știu nimic de el?
Serios?Exact la asta a dus-o gândul.
— Yahh pabo!Cum poți să te gândești la așa ceva, aproape am fost...
M-am oprit imediat din ceea ce eram să spun ,dându-mi o palmă mintală.Nu doream să-i povestesc lui Jiyoon cele întâmplate,nu voiam s-o îngrijorez mai ales când roșcata când vine vorba era foarte protectivã cu mine,sigur asta ducea la izolarea mea pentru o vreme,o da și la supravegherea mea toată viața.
— Aproape ce?Se încruntă aceasta..
— Umm nimic ! Am fost ținută peste program pentru că profesorii au insistat să-mi dau notițe,fiind nouă,înțelegi. Am declarat.Jiyoon părea puțin că se îndoiește de zisele mele,dar a aprobat printr-o mișcare a capului plecând.
Uram să-mi mint cea mai bună prietenă,dar altă variantă n-aveamM-am dus la bucatarie să pregătesc micul de jun,fulgii de ovăz cu lapte, erau preferați mei și al lui Jiyoon,roscata mereu mă bătea la cap să le prepar,iar eu bineînțeles că cedam,deși uneori uram să gătesc.
În timp ce am pregătit și terminat micul de jun,Jiyoon merse să-și facă un duș ,în timp ce eu mancam așteptand-o să termine.Venise și ea după ceva timp începând a mânca.
— Yahh Haesoo. Am fost foarte ingrijorată pentru tine aseara!Să știi!
Nu am putut să te contactez fiind că telefonul mi-a murit!Îmi explică ea oprindu-de din mâncat.Dacă te întorci si data viitoare tarziu te rog să mă anunți!Îmi exlamă ușor abătută— Nae eomma"(da mamă).Am tachinat-o,iar aceasta în schimb râse.
După ce terminasem de mâncat,m-am îmbracat cu uniforma pe care am calcat-o și să-mi iau o altă cămașă fiind că cealaltă era distrusă"Aseară".
N-am mai zăvovit prea mult așa că imediat ne-am îmbarcat spre stația de autobus.Deși liceul nu era prea departe de apartamenul nostru,luasem și de data aceasta autobuzul.
Am ajuns destul de devreme,asa ca am decis să mai stau puțin prin juriul liceului cu Jiyoon,până la urmă eram în corpuri diferite și prezența unei alteia e minunată.
Ne-am dus la piscinã unde spre suprinderea noastră văzusem un băiat destul de făcut ce tocmai intrase în bazim.Vrea cumva sa răcească?Era prea dimineață pentrua înota,plus că era puțin frig.
În tot acest timp priveam tipul se înota în continu în piscină fiind suprinsă de capacitatea lui.
Jiyoon m-a trezit din gânduri ducându-mă la cunoștiință că profesoara ei ajunge devreme in clasă așa că s-a decis să mă lase in zona de piscina nu înainte de a-mi da o îmbrăcișare și să plece.
Din lipsă de ocupație m-am învârtit prin jur din când în când mai trăgând câte un ochi asupra băiatului ce nici acum nu se opri.Avea ochelari aceia de apă ceea ce mă împedică să-mi dau seama cine era,deși părea familial.Am mai stat puțin până când am realizat că s-a facut târziu.
Am ieșind din sala de piscina începand sã aleg până cand am vazut-o pe Seomin care mă aștepta.
Aceasta s-a apropriat de mine mergând spre sala de clasă.
Imediatbce intrasem,prefesora intrase în clasă și toți ne-am așezat la locuriile noastre.Am salutat-o respectuos,iar ea a început să-și predea lecția nouă.Atenția fiindu-ne atrasã de ușa clasei ce fusese trântită cu putere.
Iar Bine ințeles că acel baiat era nimeni altul decâr Jimin în petsoand care care întârziase.
CITEȘTI
₥Ɏ ₳ⱤⱤØ₲₳₦₮ ฿ØɎ₣ⱤłɆ₦Đ|₱.J₥(TRADUSA)
أدب الهواةHaesoo trăia o viață simplă,tipică a unei adolescente de optăsprezece ani,însã viața ei ia o întorsãtură bruscă din vina acțiunilor ei ce le credea greșite. "Într-o lume plină de aroganți ce se onsideră superiori tuturor,toți suntem la poli opuși" ...