Aud țipetele din spatele uși dar sunt prea speriat sa mă mișc din loc Sakurei ia dat lacrimile de la atâta râs și se abține cu greu sa nu facă gălăgie.
Din spatele uși se pot auzi clar țipetele de groaza ale lui Suigetsu. Sărmanul, săracul ,bietul de el parcă mă văd pe mine in locul lui și deja mă ia cu fiori. Ușa se lipește de perete și Amara iese ca un uragan ,fața ei este roșie și as putea jura că din cauza nervilor.
- Cred că m-am îndrăgostit.
Sau poate mă înșel, mă ciupesc tare de braț crezând ca visez dar când pielea mi s-a înroșit îmi dau seama ca mă înșel. Ea tocmai a zis ca s-a îndrăgostit?
*
După o zi cu peripeți mă întind vesel în pat ,mă simt minunat am scăpat de Amara în favoarea lui Suigetsu care refuza sa mai vorbească cu mine. După ce a plecat Amara din cameră țipând pe tot holul ca s-a îndrăgostit mi-am făcut milă de el și i-am dus un halat.Ce minciună gogonata Sakura te-a obligat sa il duci. Dacă era după tine îl țineai acolo până mâine.
Sakura a reușit în cele din urmă să o calmeze pe directoarea Tsunade sa nu facă vro criza ,as putea jura că am auzit-o mituind-o cu o sticla de whisky dar de la oboseala nici eu nu mai aud bine.
Stau întins în pat în timp ce privesc tavanul ,abia aștept ziua de mâine voi pleca în sfârșit de aici. Îmi este greu sa recunosc dar îmi este dor de Itachi, viața mea e prea simpla fără el prin preajmă.
Un sforăit puternic îmi atrage atenția și îmi pun imediat perna peste față, iar face ca o locomotivă, imi violează urechile. Mă ridic în capul oaselor apuc perna și mă indrept spre patul de lângă mine unde stă tolănit acesta creatură pe numele lui Suigetsu.
Strâmb din nas când văd ca doarme dus iar eu sunt nevoit să-i ascult simfonia. Strâng cu putere perna la piept și dintr-un impuls o arunc în el.
Nicio mișcare.
O fi mort?
Îmi scutur imediat capul ,n-am eu norocul ăsta , îmi adun perna de pe jos unde a ajuns după ce am aruncat-o și de data asta i-o pun pe față. Nu am de gând sa-l sufoc ,o creatură ca asta e o specie rară ar trebui expusă într-un muzeu.
Tot nu s-a oprit ,ce trebuie sa fac ca sa dorm și eu liniștit?
Îmi iau perna de jos și fără sa mai stau pe gânduri ies din apartament următoarea oprire fiind camera rozaliei.
Am mai dormit cu ea și a fost minunat a doua oară va fi și mai bine. Cu un rânjet pe buze bat la ușa Sakurei, după 5 minute în fața uși își face apariția o zeiță cu părul roz ciufulit cu ochi verzi umflați de oboseală dar tot atrăgători mi se par.
Rochia ei de noapte îmi stârnește prea mult interesul, aș vrea să știu ce ascunde acea rochie dar asta în timp.
- Ce vrei?
Până și vocea ei răgușita este atrăgătoare, eu în seara asta vreu sa dorm dar cu ea lângă mine îmi va fi imposibil.
- Pot să dorm cu tine?
Își arcuieşte o sprânceană și zâmbește ușor. Zâmbesc și eu și dau sa intru în cameră dar ușa îmi este trântită în față, înainte sa mă pot opri fața mea face cunoștință cu ea. Nu-mi mai simt nasul.
- Sakura te rog sa deschizi.
Nu aud niciun răspuns, îi aud doar pași care se îndepărtează de ușă. Mi-a trântit ușa în nas.
Chiar atât de mult am greșit?
Oftez și mă îndrept spre camera mea ,am de ales intre camera directoarei și a domnului Orochimaru sau camera în care stă locomotiva. Cu regret intru înapoi în camera pe care o împart cu locomotiva, încă țin în brațe perna și mă gândesc ce sa fac. Dintr-o dată îmi vine o idee ,mă duc și îmi iau pătura după pat și o așez frumos în cadă, mă așez și eu și îmi pun perna sub cap. Simt ceva ud pe perna și mă ridic alarmat.
- Scârbos, am bale pe pernă.
Arunc perna cât colo când sesizez ca sunt balele lui Suigetsu. Drace am uitat ca i-am astupat gura cu ea. Prost prost. Scot pătura din cadă îmi scot hainele și mă bag sub duș și-mi spăl părul. După duș îmi iau un halat pe mine și intru iar în dormitor ,mă lovește în fața o locomotivă care scoate sunete ca și cum ar fi defectă.
Să o ferească Dumnezeu pe fata care îl va lua de soț o sa se urce pe pereți in fiecare seară. Am uitat ca Suigetsu sforăie așa că mă reîntorc în cada mea comodă și mă acopăr cu pătura.
Dimineața mă trezesc cu o durere de gât ,am amorțit nu glumă. Mă ridic cu greu din cada dar nici doi pași nu fac ca mă împiedic și cad. Am un noroc de-mi vine să-l împărtășesc cu toată lumea. Mă ridic ,îmi îndoi puțin spatele amorțit, ce rău am dormit, o bătaie în ușă mă face sa tresar.
- Sasuke haide ieși ca am și eu nevoie.
Dintr-o dată nu mă mai simt obosit ,mi sa înseninat viața doar când l-am auzit. Suigetsu prieten drag s-a schimbat treaba. Dau drumul la robinet și la duș, bine ca nu plătesc eu factura la apă. Bătăile în ușă devin și mai accelerate, făcându-mă să zâmbesc. Îmi fac repede un duș dacă tot l-am pornit și mă înfășor cu prosopul ce era pe micul cuier.
- Uchiha deschide ca mai am puțin și ud podeaua.
Râsul meu nu întârzie sa apără, sper doar sa nu facă inundație.
- De ce nu te duci pe balcon să-ti faci nevoile ,așa poți uda și florile care sunt jos în grădină.
Iar a lovit ușa și după cum înjură sigur a dat cu piciorul. Parcă la văzut pe Dumnezeu când m-a văzut ieșit din baie ,eu rad în timp ce îmi șterg părul cu un alt prosop pe care l-am luat din geantă. Încă mă doare spatele iar picioarele mă înțeapă de zici ca am dormit pe pioneze. Mă învârt prin cameră în timp ce-mi șterg părul.
- Băieți bunica a zis să fiți gata în 10 min...
Ea se holbează la mine eu mă holbez la ea amândoi stăm și ne privim, eu de uimire ca o văd în camera ea de uimire ca mă vede aproape gol.
Sper ca nu mi-a căzut prosopul de uimire.
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...