NAJÓ
Gyerekek... Én nem szoktam embereket szidni.. khmm.. Akarom mondani nem sokszor..
Persze az edzőt nap mint nap átkozom, hisz olyan feladatokat kapunk tőle, hogy vagy lehetetlen megcsinálni, vagy fáj, vagy belehalunk...
De van amikor már ő is túllépi a határt... Azt a bizonyos határt amit nem kéne...!Ma történt, hogy a suliban beszélgettünk a drága kis csapatommal, hogy végre megint egy jót fogunk edzeni..
Nos, tesi után mentünk is az öltözőbe.
Csak hogy tudjátok, nálunk az edzés 3-kor kezdődik...
Mi 2-kor már az öltözőben voltunk.
Nem baj, ez mindig így van, sokkal de sokkal hamarabb vagyunk ott mint kéne, így mint mindig, kimentünk vásárolni az egyik boltba.
Tökre jól elbeszélgettünk az úton, oda és vissza is, majd visszamentünk az öltözőbe.Elkezdtük megenni a kajákat amiket vettünk, majd fogtam magam és használatba vettem a Tape-em.
Idáig nincs semmi gond.
Az edzésig még mindig volt fél óra, én Wattpadoztam, mások hajat fontak, telefonoztak, stb.Viszont amikor elkezdtünk volna öltözni, bejött hozzánk az egyik tesitanár..............
"Gyerekek, ma nem jön be az edzőtök, most hívott, úgyhogy menjetek haza. Majd csütörtökön talán lesz edzés."
És most akkor jön az én kérdésem...:
"TE MOST SZIVATSZ?"
Eddig beteg volt a fél csapat, aztán amikor végre játszanánk, nem jön be az edző...
És mi az, hogy:"Csütörtökön talán lesz edzés?!"
Ez mi?! Milyen talán?! Itt vár rád egy egész csapat, ember!!
Annyira idegesítő, hogy ilyet megenged magának....
Fuuu, ezen úgy felidegesítettem magam akkor és ott. Ne tudjátok meg..---------------------
Na kedves mindenki, kisebb kiborulásom után, már nagyjából nyugodtan a kis vonal alatt itt írok nektek. Ha valakinek sok volt most ez így hirtelen, akkor bocsánat, de muszáj volt kiadni magamból. Egyszerűen csak nem tudom honnan van képe nem megjelenni egy edzésen. Nem volt semmi dolga, egyszerűen csak nem jött be.
Nálatok ez hogy működik?
KAMU SEDANG MEMBACA
Röplabdás problémák //Lányoknál//
AcakSzia kedves olvasó! Volt már veled, hogy a legapróbb dolgokon felhúztad magad egy-egy edzésen, amiért állandóan megtörténtek veled a lehető legrosszabb és legidegesítőbb dolgok és egyszerűen nem tudtál velük mit kezdeni, mert mindig jelen voltak? Ig...