NOUA SCOALA

225 6 5
                                    

M@m@ venise s@ m@ treze@sc@

Mama:- Izabella trezestete o sa intarzi la scoala....

Eu:-Mai lasama 5 minute..

Mama:- Ok dar daca nu te trezesti in 5 minute o sa........

Eu:-Ok acum pleaca si lasama sa ma bucur de astea 5 minute .

Mi-am tras patura pe cap si am adormit fara sa mai imi dau seama ca trecusera alea 5 minute.

Mama venise cu o galeata plina cu apa dupa ea in cazul in care nu ma voi trezi.

Mama:  -Izabella ai zis ca in 5 minute o sa vi sa mananci.....

Eu nu o auzeam pentru ca dormeam bustean nimeni nu ma mai putea trezi.

Mama a luat galeata cu apa despre care vorbeam de cand a intrat la mine in camera si a varsat-o pe mine......

Eu:  - Mama!!!!

Mama: -Acum esti treaza dute jos la bucatarie mananca si pleaca la scoala.

Eu: -Si daca nu vreau sa mananc ce o sa imi faci???? 

Mama: -O sa te pedepsesc

Eu:  -Nu mai am 7 ani ca sa ma pedepsesti asa ca..........

Pana la urma a plecat la munca. Eu ma bucuram de linistea din casa (fara tipetele mamei.... ) .M-am imbracat in  niste colanti negri sibun tricou alb mai lung si niste tenesi. Am oftat pentru un machiaj simplu si parul l-am lasat liber.

Am mancat tot ce imi lasase mama sa mananc si am plecat catre scoala.

Ajunsa la scoala toti se uitau la mine gen tipa ciudata sau ceva de genu....... aveam atat de multe emoti pentru prima zi de scooala...

Se sunase de ora , am alergat cu gandul sa nu intarzi.Aveam ora de chimie.

Doamna ma prezentat intregi clase si ma rugat sa iau loc. Singurul loc disponibil era langa un baiat brunet cu ochi albastri......

Am ajuns la banca am luat loc si am inceput sa il cunosc pe noul meu coleg:

€u:Buna!

€l:Sall!

€u:Cum te cheama???

€l:Albert , pe tine???

€u:Izabella . Incantata de cunostinta.

€l: Da cum zici tu.....

Era un tip care adora rock-ul deci cred ca daia mia raspuns asa ......:(

Tipul se tot holba la mine ....ma simteam asa de ciudat....

Se sunase pentru pauza.Eu am loat-o pe hol in cautare de prieteni noi....

Intalnisem un baiat cu par saten si ochi albastri. care din greseala a dat peste mine.

€l: Scuze

€u: Nui nimic!

Cand am ridicat capul am facut contact cu ochii aceia nemaivazuti de un albastru oceanic....

€u:   Cum te cheama???

€l: Ovidiu, pe tn???

€u:Izabella

€l:Incantat de cunostinta

Se vedea ca era manierat. Incepusem sa inrosesc dea binelea.

Si ne si potriveam Eu aveam par blond si ochi verzi.

El:Cati ani ai???

Eu:16 ani tu???

El:18 ani

Eu:Multi inainte.....

El:Mersi  la fel.

Eu:Mersi

El:Cu placere.

Vrei sa te ajut sa faci turul scoli dupa ore???

Eu: Ok! Ne vedem exact aici ok???

El:Ok!!!

Mi-am continuat drumul pana am ajuns la dulapul meu unde am lasat cartile .......si le-am luat pe cele de matematica.....

La mate doamna a hotarat sa mearga fiecare la tabla pentru a demonstra fiecare ce stie.....

Doamna alegea cine sa iasa la tabla....

Prima a fost o colega pe care o chema Genny si al doilea a fost un baiat grasan care se misca c-am greu ( cred ca nu stia nici tabla inmultiri naibi dar mai ales ce ia dat doamna)

Dupaia doamna a stat pe ganduri pentru ca ii vazuse pe toti cu mainile pe sus numai Eu mai aveam putin sa intru sub banca.

La care  doamna a strigat numele meu:

-----Izabella la tabla!!! Imi era asa frica......

Colegul meu m-ia zis sa nu imi fie frica ca nu se va intampla nimic....

Numele meu fiind strigat se facuse liniste in clasa.....

M-am dus la tabla mia dat o problema si am rezolvat-o fara niciun ajutor din partea doamnei.... Ma trimis in banca..

M-am dus in banca si am stat de vorba cu colegul meu:

Eu: Mersi pentru sfat

El:Cu placere....sa nu mai fi asa timida

Eu:Pot sa iti spun un secret????

El:Dap"!!

Eu:Jura ca nu o sa spui

El:Jur

Eu:Ok . Il sti pe baiatul ala de 18 ani......

Nici nu terminasem de spus ca el isi daduse seama......

O sa continui povestea si o sa va tin in suspans ca orce scriitor...... Nu va dura mult sa public si partea urmatoare.....

VA PUP!!!"                                                                    !!!!!! SPOR   LA  CITIT!!!!!!

!!!Ce am fost si ce am devenit !!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum