Karşımda benim, annemin, babamın, en yakın dostum Anna'nın ve tanımadığım bir kişinin isimleri yazıyordu. Yani onlar ölecekti. Ona döndüm. İfadesizce yüzüme bakıyordu.
- Lanet olsun! Ne yapacağım! dedim fakat cevap gelmedi.
- Ne istiyorlar?? diye sordum yeniden.
- İşte orası karmaşık. Zamanı geldiğinde öğreneceksin.
Zamanı geldiğinde öğrenecekmişim!! Şuan karşımda çok sevdiğim insanların cesetleri duruyor. Tabi bir kişiyi tanımıyorum. Maria Behaviour. Aynı soyada sahibiz. Onu tanımıyorum ama.
-Şu kim? diye sordum.
- Gelecekteki kardeşin.
NE!?! Gelecekteki kardeşimi bile öldürmekle tehdit ediliyorum. Dalgamı geçiyonuz?? Tamam sakinim. Niye bunlar benim başıma geliyordu ki? Neden ben? Evet klasik sorulardan soruyorum NEDEN BEN!?
- Yardım edebilirim. diyince şaşkınca ona döndüm. O da onlardan biriydi. Harika, yardımsever bir şeytan. Kıyamet fala geliyor değil mi?
- Ne? dedim şaşkınca.
- Aslında sana çocukluğundan beri yardım ediyorum Alice. Benim Lennia. Hatırla Alice, hatırla.
Evet! Lennia. Ne kadar onlardan da olsa beni koruyordu. Biraz daha hatırladım, beni ölümden kurtarmıştı.
------- 1999 (Alice anlatımı)----------
Gece uyumak için savaş verirken fısıltılar dinmiyordu. Benimle oynuyorlardı. Odamdaki sandalyenin yerinden oynamasıyla yanıma bir kız geldi. Ağzından kan akıyordu ve beni boğmaya çalıştı. Tam o anda mükemmel bir güzelliğe sahip bir kız geldi ve beni boğanı alıp öldürdü. Beni kurtarmıştıve bana şunları söylemişti "Merak etme Alice, seni hep koruyacağım."
------Günümüz (Alice anlatımı)------
Bu kızın onlardan olmasına imakan yoktu. Kötü birisi olamazdı.
- Lennia? dedim şaşkınlıkla. Bana tek kaşını kaldırarak baktı ve sonra
- Evet Alice, sonunda hatıladın dedi ve sırıttı.
- Senin kötü birisi olduğuna inanamıyorum.
- Kötü değildim. Öldükten sonra cehennem gittim ve daha sonra orda ruhum işkenceye uğradığı için şeytanlaştım. Ama halen bir insanın ruhuyum.
- Beni hep korudun.
- Evet dedi ve sonra beni buradan çıkardı. Korumaya da devam edeceğim diyerek devam etti.
Eve gelmiştim tuhaf hissediyordum. Lennia ile karşılaşacağım hiç aklıma gelmezdi. Saat akşam 22:00'dı. En sevdiğim saatler. Tam oturup eline abur cubur alıp dizi izleme saati hem annem ile babam da daha işteler diye hayal kurarken kapı çalınmasıyla hayallerim suya düştü. Peki bu da kim??
Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum ve sizi çok öpüyorumm <3 Hikayeyi değiştirdim. Baya bir değiştirdim her neyse. Umarım beyenirsiniz. Vote ve yorum lütfenn..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer'ın Seçtiği
Kinh dị"Sevgili Alice; Eğer bu mektubu okuyorsan ben çoktan öldüm. Sana doğmadan önce benim küçük meleğim diye hitap ederdim. Sen ne yazık ki melek değilsin. Bunun için çok üzgünüm. Ama sana harika bir güç verildi. Bu sıradan bir güç değil. Sen bir efsane...