Pov Kealy
Als ik wakker word is het maandag.
Vandaag ga ik hier weer weg na dat ik niet 3 dagen ben geweest.
Ik sta op en loop naar de badkamer om een douche te nemen, ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen bij mijn nieuwe kamer genootje.Als ik klaar ben met het wassen van mezelf droog ik me af en loop ik met een handdoek in mijn haar en een handdoek om mijn lichaam naar mijn slaapkamer.
Ik open de deuren van mijn kleding kast en haal er een wit jurkje uit.
Het is simpel maar toch elegant.
Je moet je voor stellen dat je een jurkje hebt zonder bandjes in een hartvorm ronde de borst en dan kantte mouwtjes en het deel vanaf hart tot de mouwen ook kant.Ik doe nog een paar open sleehakken aan en loop naar mijn bureau waar mijn make-up licht.
Ik doe wat eyliner op en zwarte oogschaduw rond mijn ogen.
Ik krul mijn wimpers en doe er dan een laagje mascara overheen.Ik naar beneden.
Oma heeft al een ontbijtje klaar staan dus beginnen we gelijk met eten."We gaan rond en uur of 2 richting het studentenhuis, kan je dat halen?" Vraagt oma.
'Hoelaat is het nu?' Vraag ik haar.
"Half 12." Antwoord ze.
Ik knik en neem een hap.
'Dat moet lukken.' Zeg ik als ik mijn hap door geslikt heb.Als het onbijt op en op geruimd is, loop jk naar boven mijn kamer binnen.
Ik neem een van mijn koffers en open mijn kleding kast.
Ik pak alle kleding eruit en stop mijn ondergoed in een arpart vak van de koffer.
De rest vouw ik op en leg het daarna ook in t koffer.Als alle kleding ingepakt is, pak ik mijn andere koffer en stop er natuurlijk mijn schetsboek in.
Ook pak ik mijn foto met mijn ouders en stop er verdere spulletjes in.Ik pak mijn telefoon van mijn nachtkastje en kijk hoelaat het is.
13:45.
Ik loop alvast naar beneden met mijn spullen.
Ik zet ze neer naast de voordeur en besluit nog even te lunchen.Ik loop naar de keuken en pak een broodje uit de broodmant.
Ik pak hagelslag en pindakaas uit de kastjes, pindakaas omdat ik geen boter lust.Ik eet rustig mijn broodje op totdat het 13:55 is en oma naar beneden komt lopen.
''Ben je klaar om te gaan?" Vraagt ze aan me.
Ik knik als antwoord en volg haar daarna met mijn tassen naar haar auto.Ik leg mijn tassen achterin, maar houd mijn telefoon met muziek bij de hand.
Muziek is mijn alles!Ik ga voor in op de beirijders stoel zitten naast oma die de motor al start.
Ik doe mijn gordel om en veeg mijn losse haren naar achteren.Ik plug mijn oortjes in mijn telefoon en zet een playlist aan op spottify.
Ik neurie zachtjes mee, terwijl mijn oma naar het studentenhuis rijd.Hier begin ik voor de 2e keer mijn nieuwe leven, zonder hen...
Zonder mijn ouders...
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Teen Fiction"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...