Κεφάλαιο 6ο - Το έπιπλο

745 82 2
                                    

Κάπου πρέπει να έχεις ένα αντικλείδι. Δε γίνεται να με άφησες εδώ μέσα κλειδωμένη! είπε η Μέλανι στον εαυτό της και άρχισε να ψάχνει για κάποιο αντικλείδι του διαμερίσματος.

Πρώτα πήγε στο υπνοδωμάτιό του, και άρχισε να ψάχνει στα κομοδίνα του. Τίποτα! Μετά, στο γραφείο του. Πάλι τίποτα!  Ύστερα, στην ντουλάπα του. Ξανά τίποτα!

Τί στο καλό βρε άνθρωπέ μου; Πού έχεις βάλει το αντικλείδι σου; Δεν μπορεί να μην έχεις τουλάχιστον ένα, κάπου! μίλησε στον αέρα και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

Έψαξε στη βιβλιοθήκη, όμως πέρα από βιβλία και σκόνη, δε βρήκε τίποτα άλλο. Πήγε στην κουζίνα, κι άρχισε να ψάχνει ένα ένα τα ντουλάπια. Κοίταξε μέσα σε σκεύη, κούπες, φλυτζάνια, όμως δεν είχε τίποτα εκεί. Παραδομένη πλέον, σταμάτησε το ψάξιμο.

Το στομάχι της άρχισε να διαμαρτύρεται έντονα, και σκέφτηκε να ετοιμάσει κάτι να φάει. Έφτιαξε ομελέτα και ήπιε ένα ποτήρι γάλα, αφού μόνο αυτά είχε το ψυγείο του.

Μόνο αυγά τρώει; Πώς διατηρείται; σκέφτηκε και γέλασε με αυτή της τη σκέψη.

Αφού έφαγε, πήγε κι έκατσε στον καναπέ. Άναψε την τηλεόραση και το μοναδικό που έκανε ήταν να αλλάζει τα κανάλια. Παντού μιλούσαν για τη μεγαλύτερη σπείρα που εξάρθρωσε το FBI σε συνεργασία με την τοπική αστυνομία του Λ.Α., και πως καταζητούσαν ακόμη τον αρχηγό της σπείρας, και το δεξί του χέρι. Τα σκίτσα τους είχαν δοθεί στη δημοσιότητα και παρακαλούσαν αν κάποιος γνωρίζει κάτι για αυτούς τους δύο άντρες, ή αν τους δει, να τους ειδοποιήσουν αμέσως.

Δεν άντεχε άλλο τις ειδήσεις και έκλεισε την τηλεόραση αναστενάζοντας. Η ώρα είχε πάει δύο, και αυτός ακόμη να φανεί. Βγήκε στο μπαλκόνι να τον περιμένει, λες και αν κοίταζε προς το δρόμο, εκείνος θα ερχόταν νωρίτερα.

Αφού δεν άντεξε άλλο τη ζέστη και την καλοκαιρινή υγρασία, ξαναμπήκε μέσα στο σπίτι και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

"Εσένα σε ξέχασα!" φώναξε ενθουσιασμένη, κοιτώντας προς το διακοσμητικό έπιπλο δίπλα στο δερμάτινο καναπέ.

Ήταν σίγουρη πως εκεί μέσα βρισκόταν το αντικλείδι που έψαχνε, και άνοιξε χαρούμενη το συρτάρι.

Τί στο καλό; Τί είναι όλα αυτά; Ω, Θεέ μου! Σε σπίτι διεστραμένου έχω έρθει; Ποιός γεμίζει ένα συρτάρι στο σαλόνι του με προφυλακτικά; Λάθος! Με τόσα πολλά προφυλακτικά! αναφώνησε και έκλεισε το στόμα της με το χέρι της από την έκπληξη.

Αφού δεν είχε τι άλλο να κάνει, και επειδή ήταν αρκετά περίεργη να δει πόσα προφυλακτικά μπορούσε να είχε μέσα το συρτάρι, άρχισε την καταμέτρησή τους.

Πενήντα έξι προφυλακτικά! Αυτός ο τύπος πρέπει να είναι sex machine! Δεν εξηγείται διαφορετικά. Τουλάχιστον όμως, χρησιμοποιεί προφυλάξεις. Κάτι είναι και αυτό! είπε στον εαυτό της και γέλασε.

Κλειδιά ακούστηκαν στην πόρτα, και πέταξε γρήγορα τα προφυλακτικά πάλι μέσα στο έπιπλο. Η πόρτα άνοιξε, κι αυτη μόλις που πρόλαβε να κλείσει το συρτάρι και να σταθεί στα πόδια της.

Γύρισε προς το μέρος του και στάθηκε ακίνητη, σα μικρό παιδί που μόλις το είχαν πιάσει να κάνει κάποια ζαβολιά.

ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ...ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ (2ο ΒΙΒΛΙΟ) {TYS2023}Where stories live. Discover now