Pov Rye
Maandag...
Ug!Maandag betekent zoals jullie misschien wel wisten, school.
Aangezien ik en mijn vrienden pas 17 zijn moeten we verplicht naar school.
We zitten niet allemaal op de zelfde school, maar ik en Andy zitten op de Carlsschool, vraag me niet wie die naar heeft verzonnen!Ik ga moeizaam rechtop zitten en zie dat ik niet in mijn eigen kamer lig.
Ik begin me te herinneren wat er gisteren is gebeurd en ik stap geruisloos uit bed.Ik heb geen zin in een zijkend wijf zo vroeg in de morgen.
Ik kijk naar de grond en zie ergens mijn boxer en broek liggen.
Ik trek ze aan en pak ook mijn witte T-shirt.Wit is altijd al de beste kleur voor mijn shirts geweest, omdat meiden gek worden van mijn tatoes en spieren die erdoor te zien zijn.
Ik trek ook mijn sokken en schoenen aan en fatsoeneer mijn haar in het kleine spiegeltje aan de deur.
Als ik daarmee klaar ben open ik de deur en loop erdoor heen de gang op.
Ik loop het huis uit en loop richting mijn auto, ik heb haar waarschijnlijk meegenomen met mijn auto.Ik stap in en start de motor.
Ik pak snel mijn telefoon van het dashboard en kijk Hoelaat het is.7:58.
Ik heb nog precies 17 minuten om op school te komen met boeken, moet lukken toch?
Ik druk het gaspedaal in en rijd achteruit de parkeerplaats af.
Ik rijd de weg op in de richting van mijn studentenhuis.Als ik daar aankom parkeer ik mijn auto en stap daarna aan.
Ik loop het pad op in de richting van het studentenhuis en open daar de deuren en ga er doorheen.
Ik ga er gauw op naar mijn kamer en open daar de deur. Ik ga mijn kamer in en laat me even hier zaken over te grote Kingsize bed.Ik pak mijn schooltas en per alle boeken voor deze dag erin als ik een klap in mijn kamer deur hoor weet ik dat we moeten gaan ik neem mijn tas en loopt naar de deur.
Andy staat al in de deur opening met zijn schooltas op zijn rug.
"Klaar om te gaan?" Vraagt hij aan me.
Ik knik als antwoord en loop de kamer uit achter hem aan naar de voordeur.We stappen in mijn auto en ik rijd ons naar school, als we daar zijn parkeer ik en we stappen beide uit.
We lopen het schoolplein op waar iedereen ons aan staart, want je we zijn nu een maal beroemd!
We gaan naar onze kluisjes en stoppen daar alle overbodige boeken in, als dat klaar is gaat de bel en lopen we naar het lokaal, om te beginnen aan een saaie schooldag.
JE LEEST
He Is Evil To Me, Voltooid✔
Teen Fiction"Ik...Ik....Ik hou van je..." stamelt hij. Dat antwoord had ik niet verwacht. Ik kijk hem met ongelovige ogen aan. Hij, Rye Beaumont houd van iemand? Van Mij? Dat is onmogelijk. Hij houd van niemand, zelfs niet van zijn ouders, maar waarom dan wel v...