Η μέρα ξημέρωσε. Κοίταξα το ρολόι στον τοίχο. Εφτά το πρωί. Σηκώθηκα με το ζόρι από το κρεβάτι. Έριξα μια ματιά στον Τεό. Κοιμόταν. Χαμογέλασα αυθόρμητα.
Μπήκα στο μπάνιο για ένα πρωινό ντους. Μου έδινε ενέργεια και αυτό ήταν κάτι που χρειαζόμουν μια τέτοια μέρα.
Ντύθηκα, πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα τις σκάλες προσεκτικά. Έφτιαξα καφέ και έφυγα.
Στο δρόμο περπατούσα αρκετά γρήγορα, δεν ήθελα να αργήσω όπως έκανα πάντα.
Μετά από λίγο έφτασα μπροστά από τη σιδερένια πόρτα. Μου έμοιαζε διαφορετικό. Προχώρησα στον προαύλιο χώρο. Ένιωθα σαν κάτι να έλειπε ή μάλλον κάποιος. Η απουσία του ήταν αρκετά αισθητή. Μου έλειπε το βλέμμα του. Ήταν παράξενο. Δεν έπρεπε όμως να τον σκέφτομαι όσο αδύνατο και αν μου φαινόταν.
Ανέβηκα στην αίθουσα και εκεί συνάντησα τα κορίτσια. Είχαμε καιρό να μιλήσουμε. Πλέον όμως μπορούσα να πω πως ήμουν καλά και αυτό το χρωστάω στον Τεό. Σε αυτόν το σημαντικό άνθρωπο.
Το μάθημα τελείωσε και γύρισα σπίτι. Τον είδα να κάθεται στον καναπέ και έτρεξα να τον αγκαλιάσω.
"Πως πήγε η πρώτη μέρα;".
"Κουραστική" είπα και τον φίλησα. "Θα πας στο μπαρ σήμερα;" έγνεψε καταφατικά.
Είχε μαγειρέψει. Δεν ξέρω τι ήταν αλλά ήταν πολύ νόστιμο.
Το μεσημέρι έκατσα να διαβάσω, ευτυχώς δεν είχα πολλά να κάνω.
Η ώρα πέρασε και έφτασε το βράδυ.
"Εγώ φεύγω" είπε ο Τεό κατεβαίνοντας τις σκάλες.
Σηκώθηκα από τον καναπέ και τον πλησίασα. Το άρωμα του με κατέκλυσε. Τον φίλησα και τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από τη μέση μου. Με τράβηξε πιο κοντά του. Ένιωθα το καυτό δέρμα του.
Μετά από λίγο σταμάτησε. Μου χαμογέλασε και έφυγε. Ήθελα πολύ να πάω μαζί του όμως τα βλέφαρα μου έκλειναν. Είχα αφήσει κάτι τελευταία να κάνω.
Περίπου μία ώρα αργότερα άκουσα την πόρτα να ανοίγει.
"Τεό γύρισες;" είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ.
"Δεν είμαι ο Τεό" είπε η μάνα του. Αυτή μου έλειπε. "Που είναι;" ρώτησε αυταρχικά.
"Στο μπαρ, άμα τον θέλετε να έρθετε το πρωί, θα αργήσει να γυρίσει" δεν μου έριξε καν ματιά και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα.
Συνέχισα να λύνω τις ασκήσεις μου. Μετά από λίγο άκουσα τον ήχο των τακουνιών της να δυναμώνει. Έκατσε απέναντι μου και με την άκρη του ματιού μου την παρατηρούσα να με κοιτάει εξονυχιστικά. Αρχικά δεν έδωσα σημασία αλλά μετά δεν άντεξα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Angelic Touch
RomanceΜπορώ μόνο να σε φανταστώ μπροστά στα σκοτεινά μου μάτια να λάμπεις σαν κεραυνός. Όπως ένα νεφέλωμα που πρόκειται να σχηματιστεί. Έχω τη μύτη μου κοντά στα σεντόνια γιατί με κάποιο τρόπο αυτό το κενό πήρε τη θέση σου. Είσαι πολύ μακριά, αλλά υπολ...