3.

1.4K 53 8
                                    

 Jkook97: Dzień dobry Jimin! Jak minęła Ci noc?

YourDaddy95: Napisałeś pierwszy, czyli całą noc o mnie myślałeś.

JKook97: Jak miałbym nie myśleć, po tym co się wczoraj stało. Tylko czemu tak szybko poszedłeś?

YourDaddy95: Nie szukam stałego związku ani ciepełka rodzinnego. Zależy mi tylko na ostrym seksie.

JKook97: Jasne! To co? Dzisiaj powtórka?

YourDaddy95: Oh, ty wiesz czego mi potrzeba. Będę wieczorem.

Jkook: Czekam!

Jkook: Czekam!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Biłem się z myślami. Czy robię dobrze? Tak naprawdę nie znam tego człowieka zbyt dobrze. W sumie to wcale go nie znam. Oh Jungkook w coś ty się wpakował. Ale wiedziałem jedno, że to był najlepszy gejowski seks w moim życiu. 

Poszedłem wziąć prysznic, gdy usłyszałem dzwonek do drzwi. To Tae, ciekawe czego chce. 

Jk: Tae..cześć! Co słychać? Chcesz coś konkretnego?

Tae: Opowiadaj jak było!

Jk: Ale co jak było?

Tae: Dobra, przyszedłem po coś innego, ale te malinki na szyi! Co to za dziewczyna?

Jk: Aaa! Dziewczyna.. Eee, noo, tego.. Było całkiem okej.

Tae: OKEJ?! Człowieku wyglądasz, jakby było nieziemsko, a ty mi tu wyjeżdżasz z okej?!

Jk: Dobra, było fajnie. Ale skończ temat.

Tae: Ale cze..?

Jk: SKOŃCZ TEMAT!

Tae: Jeny, dobrze już.. Spokojnie!

Jk: Wiesz co.. lepiej wyjdź...

W tym samym momencie rozległ się dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. To był Jimin. 

Jm: Cześć, wpadłem wcześniej...

Jk: No widzę, wejdź...

Jm: Oh, widzę, że masz już towarzystwo. 

Tae: Cześć! My się nie znamy! Jestem Taehyung, przyjaciel Kook'a! 

Jm: Hej, jestem Jimin. 

Jk: To jak już się znacie, Tae właśnie wychodził.

Tae: Nieprawda!  

Jk: PRAWDA! 

Tae: Jimin, może ty z niego wyciągniesz jaka to dziewczyna go tak urządziła.

Jm: Oj tak..Dowiem się, co to za dziewczyna.. Kook ma rację. Właśnie  wychodzisz.

Deeper Daddy! II Jikook 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz