Liv POV:
Het laatste wat ik tegen Luke zei was "Laat me met rust!" Hij was best wel geschokt toen ik dat zei. Ik voel me schuldig. Na school,had ik beloofd aan mama dat ik Ricky van school ging halen. iPod stond aan de schoolpoort en zag Ricky blij op me afkomen. "Heyy zussie!" Riep ze vrolijk. "Hoi lieve schat, kom je mee want ik moet nog ff langs een vriend gaan."
Ze knikte hevig en pakte mijn hand vast. Voor ik dat tegen Luke zei had hij zijn straat en huisnummer gegeven. Ik ging er heen en kwam bij een grote villa. "Dit moet het wel zijn." Zei ik. Met Ricky aan de hand drukte ik op de deurbel. Luke deed de deur open, hij keek verbaasd naar me.
"Kunnen we praten?" Vroeg ik. "Kom binnen." Zei hij en glimlachte. Toen ik binnen kwam met Ricky keken de jongens mij verbaasd aan en Ricky was helemaal in de wolken. "Hoi jongens, dit is mijn klein zusje Ricky." Zei i, tegen hun. Vrolijk riepen ze:"heyy Ricky, kom maar bij ons zitten dan laten we die twee even alleen.
Ricky rende met kleine stapjes naar de grote hoekzit en plofte tussen de jongens in en lachte schattig. Luke trok aan mijn arm om te zeggen dat we naar zijn kamer gingen. "Waar wou je over praatte?" Zei hij en plofte op bed. Ik ging naast hem om bed zitten en zei zacht:"Het spijt me, ik had nooit zo,moeten reageren. Ik was kwaad." "Waarom eigelijk want ik snap je niet?" Zei hij.
Ik zuchte even. "Mike zei dat jullie me gebruikte en ik geloofde hem dan ook nog."" Wij gebruiken jou niet, dat,durven we niet eens en zeg eerlijk je vindt die gast toch niet leuk?" Ik dacht dat ik ging blozen maar het was toch niet. "Helemaal niet, hij pest me dus dan zeker niet!"
Luke zei:"Je weet maar nooit." Grinnikte hij."Wat! Denk jij echt...haha! Lachte ik en duwde hem naar achter en hij trok me mee. Ik lag op zijn borst en keek recht in zijn heldere blauwe ogen. Onze lippen waren paar cm's van elkaar af maar ik trok me terug. "Ik kan dit niet, sorry."
"Wat kan je niet?" Vroeg hij verbaasd. "Op iemand verliefd worden!" Zei ik. "Je wordt toch niet verliefd op die rotzak." Vroeg hij. "Nee, helemaal niet." Riep ik. "Ik geloof je niet." Zei hij. "Ik haat hem en hij heeft me gister nog geslagen." Zei ik. Alweer schrok hij toen ik dat zei. "Sorry." Zei hij zacht.
"Ik moet gaan."zei ik. Ik liep naar de woonkamer en zag dat Ashton, Michael en Calum probeerde Ricky te pakken maar zo te zien lukte het niet. Ik en Luke lachte ons kapot. "Ricky! We moeten gaan!" Riep ik. Direct stond ze stil en de drie pakte haar op en gooide haar in de lucht.
Nadat de jongens haar weer op de grond hadden gezet gingen we naar huis. "Het was heel fijn, zussie." Zei Ricky. Ik lachte en gaf haar een knuffel. Toen we thuis kwamen rende Ricky naar de tuin. "Hoi mam!"riep ik. "Heyy lieverd, hoe was het vandaag op school?" Vroeg ze. "Heel goed, de band 5sos was vandaag op,onze school en ik ga nu met ze op en morgen ga ik hun helpen met hun 'pooplparty'."
"Leuk!" Riep ze terug. Ik liep naar boven en kreeg een sms van Luke. "Heyy, morgen om 8uur is het feest en Calum heeft alle gasten al uitgenodigd Luke xx." Ik stuurde terug:" okée Liv xx" mama riep me:" Liv we gaan eten!""ik kom al!" Riep ik. Ik liep naar onder en zette me aan tafel.
Mijn vader moest vandaag overwerken dus eten we met zen drieën. Ik at mijn bord leeg en liep terug naar mijn kamer. Ik keek op mijn iPhone en had een sms van...MIKE! Wat moet die nu weer, ik opende en er stond: "heyy, ik moet je morgen dringend spreken om 8 uur bij de grote boom naast school Mike."
Dringend spreken, waarover dan. Ik heb toch niks let hel te bespreken. Ik stuurde terug: "okée." Het was al 9 dus ging ik maar slapen. Ik steek mijn iPhone in en viel in slaap.
Mike POV:
Voor ik ging slapen stuurde ik nog een bericht naar Liv. "Heyy, ik moet je morgen dringend spreken om 8 uur bij de grote boom naast school Mike." Na 5 minuten kreeg ik een bericht terug. Alleen maar "okée." Ik wou me verontschuldigen voor die klap tegen haar gezicht. Ik deed het licht uit en ging slapen.
Heyyyyyy op dit moment blijft het spannend want volgend hoofdstuk gebeurt er van alles!!
Xxxxxx
JE LEEST
In love with a boy of 5SOS
FanfictionHeyyyy de inleiding is het eerste hoofdstuk van het boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!