Sziasztok! Min Yoongi vagyok, és általában Yoonginak vagy Sugának hívnak.
Egy kisvárosban éltem eddig nem messze Busantól. Eddig még nem igazán voltak barátaim. Általános 8. osztályában rájöttem, hogy a saját nememhez vonzódom, és ez valahogy kiderült. Anya azonnal kivett az iskolából, még mielőtt bánthattak volna. Az apám 13 éves koromban hagyott itt minket, de egyáltalán nem is hiányzik. Sokat ivott és olykor anyát is bántotta. Azóta nem tudok apámként tekinteni rá. Állítólag kiment HongKongba pár éve munkaügyben, azóta nem hallottam felőle. De őszintén? Magasról teszek rá hogy hol van amíg nem a föld alatt. Azok után amiket tett anyával, még el is hagyott minket. Engem viszont nem érdekelt. Csak örültem hogy nem látom többet azt a szemetet. Legalábbis remélem. Egyedül azt nem értem, hogy anya miért maradt együtt vele még ezek után is...
Az új férje, Minhyuk egész kedvesnek tűnik, de a fő, hogy anya boldog mellette. Minhyuknak van egy fia is, Jimin, viszont vele még nem találkoztam. Kíváncsi vagyok rá. Vajon kedves lesz, vagy egy utolsó tapló?
Beiratkoztam abba a gimibe ahova Jimin járt. Állítólag nagyon jó suli, hát én arra kiváncsi leszek
Rólam még annyit hogy hobbim a kosárlabda, szeretek dalt írni és rappelni. Ha tehetném állandóan ennék aludnék vagy rappelnék.
Kb. ennyi erdekes dolog van rólam. Nagyon izgi mi?Sziasztok! Aki olvasta a szereplőket az pls olvassa el megint, és a leírást is, mert saját magam is összezavartam és azt sem tudtam ki-ki de javítottam.
Tényleg bocsi nem fordul elő többet csak fáradt vagyok
Ha tetszik fejeljetek a ⭐️-ra mert abban van a vitamin, és a véleményeteknek is örülök, ha valami tapasztaltabb író valahol észre vesz valamit akkor szóljon légyszi!
Köszönöm hogy elolvastátok ❤️🔜
VOUS LISEZ
Keksz és cukor ~YoonKook~
FanfictionSziasztok! Ez egy Yoonkookos sztori lenne, de előtte feltüntetném, hogy az életkorok nagyon eltérőek lesznek benne! Igazából ez az első sztorim, úgyhogy nem igazán tudom mit kellene ide írnom, de megpróbálok mindent ami tőlem telik és nézzétek el, h...